Skip to main content
Goedemiddag,



Ik heb geen bereik meer sinds vanochtend. Ik kan niet bellen, sms'en, internetten. Ik heb me telefoon al opnieuw opgestart, batt er uit gehaald en er weer in gedaan maar geen resultaat. Kan iemand me helpen?



Met vriendelijke groet,



Roy
Hallo Roy,



Er was een storing, haal je simkaart en batterij er nogmaals uit, wacht een kwartiertje en start dan alles weer op, geef even de tijd om het toestel zich weer te laten aanmelden op het netwerk. Sinds 14:00 uur is deze storing verholpen.



Laat je even weten of je nu wel bereik hebt?
Ik heb ook nogsteeds geen bereik (bellen, internet enz.) Simkaart al eruit gehaald, meerdere malen. Half uur gewacht met opnieuw opstarten. Niets lijkt te werken..
Hoi Roy en Kvb,



Hier kan je controleren of er op je postcode nog een storing of onderhoud is.
Geeft geen storing aan, maar vooralsnog werkt niks..
Probeer eens een kruisproef, dus jullie simkaart in een ander simlockvrij toestel en die andere simkaart in jullie toestel, hiermee kunnen we zien waar het probleem ligt.



Als het de simkaart is dan zal een moderator zodra hij/zij dit leest jullie simkaarten een reset geven vanuit het netwerk.
Het is de simkaart denk ik. Andere simkaart werkt wel in dit toestel. Hoe nu verder?
Vandaag zijn de moderators weer aanwezig. Je simkaart zal een reset krijgen. Je leest dan hier verder wat te doen.
Hoi Franswon,



Ik heb sinds vanochtend pas weer bereik en kan weer internetten. Het is alleen een hele zoek toch geest om contact met jullie te zoeken er is niemand bereikbaar, ik had gister de KPN maar gebeld alleen die konden me niet verder helpen omdat ik bij de simyo aangesloten zit. Ik heb nu de vraag waar ik mijn geld terug kan krijgen want heb meer dan 12 uur geen bereik gehad. Is er een mail adres waar ik naar toe kan mailen?



M.v.g Roy
Hoi Roy,



Je kan na 12 uur storing via de website een vergoeding aanvragen

https://www.simyo.nl/storing en dan stap 4.
Hoi Roy26,



Welkom op het Forum!



Ontzettend balen dat je geen gebruik kon maken van je simkaart. Op 1 januari ondervonden wij een internetstoring die verder geen effect zou moeten hebben op je service. Erg gek dat je toch geen netwerk kon verkrijgen!



Als de storing langer duurt dan 12 uur dan kun je een vergoeding aanvragen via onze site, zoals Franswon aangaf. Mijn collega's zullen je verzoek dan in behandeling nemen.



@Kvb, wat gek dat je simkaart niet meer werkte in je telefoon. Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Kun je mij laten weten of 'ie het inmiddels doet in je telefoon?



Ik hoor het graag van je!



@Franswon, bedankt!



Groetjes,

Asma

Reageer