Tot aan afgelopen week al jaren tevreden klant van simyo, echter loop ik nu tegen een enorm probleem aan. Meer dan de helft van de tijd heb ik geen bereik of valt het bereik ineens weg. Ik kan dan niet meer bellen, smsen of internetten of bereikt worden. Dit heeft al voor vervelende situaties gezorgd. Ik heb geen andere telefoon o.i.d.
Hoe dit op te lossen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Talleke, welkom op het Simyo forum!
Wat vervelend dat je sinds afgelopen week zo slecht bereik hebt :(
Om na te gaan waar de oorzaak ligt, heb ik antwoord nodig op een aantal vragen.
Kun je antwoord geven op de vragen? Als je dit op een bepaalde locatie hebt en niet alleen met je eigen telefoon kan ik contact opnemen met een Netwerkspecialist van KPN om na te gaan of er werkzaamheden zijn of iets dergelijks.
Wat vervelend dat je sinds afgelopen week zo slecht bereik hebt :(
Om na te gaan waar de oorzaak ligt, heb ik antwoord nodig op een aantal vragen.
- Ervaar je de problemen op een bepaalde plek of heb je dit overal?
- Als je dit overal hebt: heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart?
- En zo ja, dan wil ik je toch echt vragen om een telefoon te lenen en je simkaart daar eens in te doen?
- Als je dit op een bepaalde plek ervaart, waar is dit dan? Is dat thuis en zo niet, heb je de volledige postcode voor me?
Kun je antwoord geven op de vragen? Als je dit op een bepaalde locatie hebt en niet alleen met je eigen telefoon kan ik contact opnemen met een Netwerkspecialist van KPN om na te gaan of er werkzaamheden zijn of iets dergelijks.
Helaas is dit óveral. De verbinding kan ook ineens wegvallen. Ik heb mijn telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart en een andere geprobeerd, tevergeefs helaas. Echt heel erg balen.
Hoi Talleke,
Ik begrijp dat je op meerdere plekken slechte verbinding hebt. Als het op meerdere plekken is, dan ligt het probleem niet aan het netwerk. Soms kan het voorkomen dat de verbinding op een bepaalde plek iets minder is. Dit kan ook iets tijdelijks zijn doordat er bijvoorbeeld werkzaamheden zijn.
Je simkaart heb ik voor de volledigheid gereset. Zet je hiervoor je telefoon uit en weer aan? Dan gaat je telefoon zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Ook kun je handmatig in je telefoon het KPN netwerk selecteren.
Het is voor nu ook belangrijk dat je je simkaart test in een andere telefoon. Zo kunnen we kijken of het misschien ligt aan je simkaart of telefoon. Ook kun je een andere simkaart testen in je eigen telefoon?
Laat je weten wat het resultaat is?
Ik begrijp dat je op meerdere plekken slechte verbinding hebt. Als het op meerdere plekken is, dan ligt het probleem niet aan het netwerk. Soms kan het voorkomen dat de verbinding op een bepaalde plek iets minder is. Dit kan ook iets tijdelijks zijn doordat er bijvoorbeeld werkzaamheden zijn.
Je simkaart heb ik voor de volledigheid gereset. Zet je hiervoor je telefoon uit en weer aan? Dan gaat je telefoon zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Ook kun je handmatig in je telefoon het KPN netwerk selecteren.
Het is voor nu ook belangrijk dat je je simkaart test in een andere telefoon. Zo kunnen we kijken of het misschien ligt aan je simkaart of telefoon. Ook kun je een andere simkaart testen in je eigen telefoon?
Laat je weten wat het resultaat is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.