Skip to main content
Krijg de laatste 2 weken whatsapp berichtjes van vreemden en kreeg van 1 van hen te horen dat hij mijn nummer had via chat met vreemden.

Ik denk dus dat mijn nummer misbruikt wordt. Hoe kom ik er achter dat het echt zo is en wat kan ik doen om het te stoppen.
Je hebt denk ik 2 opties. De nummers blokkeren in Whatsapp of een ander nummer nemen. Dit kost 5 euro.
Hoi nhb,



Vaak zijn dit ook mensen met minder goede bedoelingen die willekeurige nummers zoeken om contact op te nemen, blokkeren is in dit geval de beste optie. Dat hij jouw nummer via een chat heeft gekregen lijkt me een smoes.

Een nieuw nummer is een optie maar biedt geen garantie dat je geen nieuwe verzoeken krijgt.

Wat je kunt doen is in WhatsApp je privacy-instellingen aanpassen https://www.whatsapp.com/faq/nl/android/23225461
Ik heb van verschillende mannen een berichtje gekregen, dat is het vreemde. De laatste heeft gezegd dat hij het via chat met vreemden heeft gekregen. Snap niet hoe dat kan
Hoi nhb,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je lastig gevallen wordt. Geen idee hoe dit mogelijk is. Het makkelijkste om eraf te komen is het nemen van een nieuw nummer.



Zoals Raytje zei kun je de nummers ook blokkeren. Als je een nieuw nummer wilt, hoor ik het graag van je. Hier zitten wel kosten van € 5,- aan verbonden.



@Raytje en franswon bedankt voor jullie hulp!



Groetjes,

Caspar

Reageer