Skip to main content
Hallo beste mensen,



Ik heb vandaag de nieuwe PREPAID simkaart met telefoonnummer 06******** actief weten te krijgen in iPhone met de verkregen pincode.



Mijn oude nummer 06******** zal vanaf vandaag niet meer geldig zijn omdat het €8 per maand abonnement per 30 november is beëindigd.



Volgens de mails die ik van u kreeg zou vandaag ook het nummerbehoud worden geregeld.



MAAR: mijn iPhone zegt Geen Service, en ik kan inderdaad niet bellen, ook niet naar 1200



Kan ik iets doen, deed ik iets verkeerds? Kunt u mij alstublieft zeggen wat er aan de hand is. Ik kan de hele dag al niet telefoneren...



Dank!
Hoi willem22, welkom op het Simyo forum!



Ik heb de telefoonnummers die je noemt even weggehaald. Dit is een openbaar forum en iedereen kan het lezen, dus denk aan je privacy.



In je gegevens zie ik dat je gistermiddag al een belletje hebt gepleegd van een paar minuten, dus gelukkig werkt het inmiddels 😮

Reageer