Skip to main content
Mijn nieuw abonnement bij Vodafone is vandaag ingegaan en het nummerbehoud lijkt goed te zijn uitgevoerd.

Ik zie echter dat mijn Simyo account actief is en ik zie geen melding van een opzegging, noch

heb ik een bevestiging van de opzegging ontvangen/ Wat is de gebruikelijke werkwijze en wanneer 

wordt er officieel (middels brief) en praktisch opgezegd (geen account, geen diensten van Simyo)?



Alvast bedankt voor de antwoorden. Ik wil graag zsm een bevestiging van de opzegging.
Hoi DONIWIN,



Welkom op ons forum 🙂 Ook al ben je onlangs weggegaan bij Simyo 😞



Bij nummerbehoud wordt automatisch een opzegging aangevraagd door je nieuwe provider. Een goedkeuring voor nummerbehoud wil ook zeggen dat je huidige abonnement beëindigd zal worden. Je ontvangt dus geen apart bericht dat je aansluiting is beëindigd.



Op 3 november is je nummer overgezet. Je kan tot eind deze maand inloggen op Mijn Simyo om je gegevens te bekijken. Handig voor als je nog facturen wilt downloaden.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?
Hoi DONIWIN,



Welkom op ons forum 🙂 Ook al ben je onlangs weggegaan bij Simyo :(



Bij nummerbehoud wordt automatisch een opzegging aangevraagd door je nieuwe provider. Een goedkeuring voor nummerbehoud wil ook zeggen dat je huidige abonnement beëindigd zal worden. Je ontvangt dus geen apart bericht dat je aansluiting is beëindigd.



Op 3 november is je nummer overgezet. Je kan tot eind deze maand inloggen op Mijn Simyo om je gegevens te bekijken. Handig voor als je nog facturen wilt downloaden.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?





Hallo, Het is duidelijk uitgelegd. Ik heb nu wel een bericht in Mijn Simyo gezien dat aangeeft dat mijn abonnement is opgezegd, daar was ik ook naar op zoek. Goede tip mbt de facturen!
Namens -Ali; graag gedaan, DONIWIN

Wie weet tot in de toekomst?

Reageer