Skip to main content
Gisteren heb ik mijn nieuwe simkaart van Simyo geactiveerd en vandaag is mijn nummer overgezet van Vodafone naar Simyo. De simkaart lijkt gewoon te werken, want de pincode tijdens het opstarten werkt gewoon goed. Daarnaast kan ik ook gewoon bellen en mensen zien dat het mijn nummer is wanneer ik hen bel. Wanneer zij mij echter bellen krijgen ze een ingesprekstoon of dat het nummer niet in gebruik is.



Nou heb ik op de Simyo site gekeken bij Mijn Simyo en daar staat dat mijn bundels pas 1 oktober in gaan. Ligt het dan daar aan? Ben ik dan vanaf 1 oktober pas te bereiken?
Nee hoor, als je kunt bellen zou je ook bereikbaar moeten zijn.



Heb je al eens je telefoon opnieuw opgestart?
Het werkt sinds gisteravond laat. Het heeft dus een tijdje geduurd voordat ik echt bereikbaar was en ik ging uit van hooguit een uurtje of 2 a 3. Gisterochtend was mijn nummer overgezet, maar schijnbaar was er nog iets niet goed. Maar gelukkig is alles goed nu. :)



Ik zie echter in het hoofdscherm van mijn telefoon niet staan dat ik bij Simyo/KPN zit, waar normaal voor mij altijd Vodafone stond maar Simyo vertelde me dat dat niet erg is.
Hoi MosquitoSmasher, welkom bij Simyo 🙂!



Allereerst; bedankt dat je aangeeft dat het inmiddels is opgelost. Dat was al meteen een pak van mijn hart. Er was zo te zien een vertraging op het netwerk, waardoor je nummer op een gegeven moment maar half was overgezet en niet alle netwerkopties goed stonden. Dit heeft iemand van KPN gisteravond handmatig kunnen oplossen en was je gelukkig weer bereikbaar.



Het is inderdaad niet erg dat je geen Simyo of KPN in je scherm ziet staan. Deze weergave is per provider in combinatie met telefoon weer anders 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer