Skip to main content
Hallo,



Ik ben er net achter gekomen dat ik.niet berijdbaar ben.

Als iemand mij probeert te bellen word gelijk gevecht dat dit nummer niet in berijk is. Ook krijg ik geen sms'je binnen.



Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?



Mvg,

Kim
Ik ben er net achter gekomen dat ik.niet berijdbaar ben.Als iemand mij probeert te bellen word gelijk gevecht dat dit nummer niet in berijk is. Ook krijg ik geen sms'je binnen.Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?


Misschien door te stoppen met vechten. :D  En als paerd zijnde weet ik dat wel of niet steigeren ook verschil kan maken.

Dus voorzichtig met haver, ook iets dat ik als paerd weet.



Foei Friesian, stout paerd. 

Is niet serieus hoor, geintje... http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley2641.gif



Probeer daarna eens de sim wisseltruc. Jouw sim andere telefoon, jouw telefoon andere sim. (indien mogelijk)

e.e.a. is dan om te beginnen uit te sluiten.

Het is de sim of de telefoon, zo weet je snel welk van de 2.

Laat ff weten wat het resultaat is...

Waarschijnlijk reageert morgen een moderator ook nog.



Groet,

Friesian.
Hoi kimflikflak, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Bellen. Forumgebruikers die dezelfde vraag hebben, kunnen je topic zo sneller vinden en ook geholpen worden :)



Soms helpt het om je toestel even uit en aan te zetten. Het is ook handig om in je toestel handmatig het KPN netwerk te selecteren. Wil je dit eens proberen als je dit nog niet hebt gedaan? Je simkaart heb ik ook gereset. Hiervoor is het belangrijk dat je je toestel opnieuw opstart. Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden 🙂 Als deze stappen niet werken, dan zou je zoals Friesian zei je simkaart in een ander toestel kunnen plaatsen.



Laat je ons weten of de stappen helpen?



@Friesian; bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer