Skip to main content
ik ben net niet heb mijn nummer geactiveerd en op nieuw op getsart maar geen verbinding er wordt gezegt wegens adminastieve fout .

help 
https://twitter.com/simyoNL is your friend. Gelet op het aantal meldingen van dit probleem vandaag zou het me niet verbazen dat er ergens een storing is. is your friend. Daar wordt ook buiten normale kantooruren gereageerd. Gelet op het aantal meldingen van dit probleem vandaag zou het me niet verbazen dat er ergens een storing is.
Hoi!

Als ik de melding krijg "buiten gebruik vanwege administratieve redenen" ligt het meestal gewoon aan mijn beltegoed.

Omdat je nieuw bent lijkt dat mij niet het geval, kijk anders eens bij Mijn Simyo bij instellingen, of daar iets verkeerd is ingesteld.

Bij het kopje Mijn Gegevens kun je ook je simkaart status zien. Misschien is hij toch nog niet actief gezet.

Succes !
Hoi h.slor, welkom op ons forum :)



Voor zover wij kunnen nagaan hier staat jouw simkaart goed aangemeld op het netwerk. Je zóu dus gewoon moeten kunnen bellen, maar helaas gaat het niet altijd zoals we verwachten dat het gaat...

Daarom heb ik nu jouw simkaart handmatig opnieuw aangemeld op het netwerk. Wil je je mobiel eens uit- en aanzetten en ons laten weten of je nu wel kunt bellen?



Scotsman en Ratumatu; dank jullie voor het meedenken!

Reageer