Skip to main content
😕Ik bel naar een gratis nummer maar het gaat toch van mijn belminuten af , hoe kan dat?
Ik heb gisteren en vandaag heel lang met de storingsdienst van KPN gebeld en dat is een 0800 nummer dus gratis en het is niet van mijn beltegoed afgegaan.
Hoi Liesa,



Ik heb je topic verplaatst naar het onderwerp Bellen. Zo blijft het forum overzichtelijk :)



Je geeft aan dat je naar een gratis nummer belt. Ondanks dit ervaar je dat de gesprekstijd van je belminuten afgaat. koorelle geeft aan dat dit bij haar goed gaat. Heel fijn koorelle, bedankt voor het delen 🙂 Liesa, ik wil het toch even voor je narekenen. Dat duurt wel eventjes 😮 Ik kom er later bij je op terug.
Hoi Liesa,



Ik heb je topic verplaatst naar het onderwerp Bellen. Zo blijft het forum overzichtelijk :)



Je geeft aan dat je naar een gratis nummer belt. Ondanks dit ervaar je dat de gesprekstijd van je belminuten afgaat. koorelle geeft aan dat dit bij haar goed gaat. Heel fijn koorelle, bedankt voor het delen 🙂 Liesa, ik wil het toch even voor je narekenen. Dat duurt wel eventjes 😮 Ik kom er later bij je op terug.





Eh hoe lang is eventjes, ik wacht al wat langer.



Groet, Liesa
Hi Liesa,



Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik twee dingen gedaan. Ik heb bij onze IT afdeling gedubbelcheckt of 0800 nummers écht niet van de bundel afgaan. En: ze gaan écht niet van je bundel af.



Ook heb ik jouw bel en SMS verbruik van oktober nagerekend.

Rekening houdend met het feit dat elk gesprek naar boven afgerond wordt op hele minuten blijf je precies binnen je bundel. Als 0800 nummers meegerekend zouden worden, zou je erbuiten vallen.

Reageer