Skip to main content
hallo,



ik wil overstappen van prepaid naar een abonnement en heb ontdekt in dit forum dat ik dan een abonnementenpakket moet bestellen. Vandaag heb ik dat gedaan. Bij de bestelling kreeg ik een foutmelding toen ik het formulier voor nummerbehoud had verzonden. Nu wil ik dat opnieuw doen, maar nu staat er: dit simkaartnummer is van Simyo, geef het simkaartnummer van uw huidige provider op, maar dat is Simyo....

Dit wordt er dus niet gemakkelijker van. Wat nu te doen?? Het is erg belangrijk om dit nummer te houden uiteraard.

Inmiddels heb ik wel een mail dat de bestelling van het abonnement gelukt is, mét daarbij een nieuw 06-nummer.

Graag advies.





gr. Mien
Is het niet zo dat je nummerbehoud bij selfservice kan vinden bij abbonement?



Edit@ en eventueel een mailtje sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]



Je kan altijd proberen mien38!
Is het niet zo dat je nummerbehoud bij selfservice kan vinden bij abbonement?



Edit@ en eventueel een mailtje sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]



Je kan altijd proberen mien38!









@ja, dat heb ik inderdaad gevonden bij selfservice, leek mij logisch... maar helaas...
En heb je mailtje gestuurd naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] ;p ?
En heb je mailtje gestuurd naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] ;p ?









Dat zal ik even doen, bedankt voor de tip!
Alsjee! 😉 en ze kunnen je heus wel helpen met nummerbehoud want ik had op advies van klantenservice op tringg aangevinkt terwijl me provider niet in de lijstje stond en gelijk ook een mailtje toen maar hun gestuurd voor wijziging en toen was het probleem opgelost ;-p

Reageer