Skip to main content
Hallo simyo



ik ben afgesloten door jullie zal wel zijn door hoogverbruik. 

maar ja ben blij als ik weg ben bij jullie met jullie onzinnige dingen.

ik heb geen enkel bericht gekregen dat ik afgesloten zou worden etc.

dus nu loop ik weer geld mis door jullie. maar dit is niet het enige probleem bij jullie.

volgens mijn overzicht heb ik nog 2470 mb te gebruiken. verder heb ik nog steeds geen internet in het buitenland terwijl dat al sinds mei aanstaat.

dus daar heb ik de afgelopen weken ook weer extra kosten voor moeten maken a 50 euro.

dit is overigens niet de eerste keer dat jullie dit onaangekondigd doen.

dit is geen stijl ook al gebeurd dit automatisch.

gaan jullie deze keer ,mijn kosten vergoeden en mijn misgelopen euro's ? denk het niet he.

hoe gaan we dit oplossen ?
Hoi gregory112,



Welkom op het forum :)



Jouw aansluiting is inderdaad geblokkeerd door hoogverbruik. Wij hebben die procedure wel aangepast sinds kort. Je zou dus een SMS en een email moeten hebben ontvangen met wat er aan de hand is. Ook is je aansluiting maar eenzijdig geblokkeerd. Inkomende gesprekken en smsjes kun je dus nog ontvangen.

Op 1 juli heb je nieuwe bundels gekregen, daar heb je dus nog zoveel MB van over. Je internetbundel van juni, daar ben je echter met € 308 overheen gegaan. Daardoor is je aansluiting nu eenzijdig geblokkeerd.

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo kun je daar de aanbetaling doen, om weer volledig aangesloten te worden.



Ik vind het vervelend om te lezen dat je hier zo ontevreden over bent. Ik zie dat hoogverbruik iets is, wat bij jou al vaker is voorgekomen. Ik zie dat je nu al de hoogste internetbundel gebruikt die wij aanbieden. Daar ben je dan nog met 2 GB overheen gegaan. Het is toch echt aan te raden om de waarschuwingsberichtjes die we sturen bij 50 % van je bundel en bij 100 % van je bundel, om die in de gaten te houden en daar dan actie op te ondernemen. Verbruik je gewoon door tegen buiten bundel tarief, dan maak je daar kosten voor die wij niet voor je kunnen vergoeden. Heb je de tips uit het volgende artikel al eens nagelopen?



Over je internet in het buitenland, daar kijken we graag naar voor je waarom dat niet werkt. Ik zie dat je het op 6-5-2014 hebt aangezet, en ik zie nog geen contact terug over het niet werken daarvan. Wat ik je op dat gebied als eerste aanraad is om na te gaan of de optie Roaming, of gegevens- of Data- roaming aanstaat. Dan hoor ik ook graag van je wat voor toestel je gebruikt. En wat er bij je APN is ingesteld.

We zorgen er graag voor dat dat naar wens gaat werken.



Laat je het weten of je alles kunt vinden op Mijn Simyo om de blokkade te laten opheffen?



Groetjes,

Charlene
hallo,



die smileys mag je weg laten want ben niet daarvoor in de stemming.

de waarschuwingssmsjes en mailtjes want jullie sturen komen de helft van de tijd niet aan.

daarbij ontwijk je een aantal  vragen die ik stel.

over het buitenland internet dat heb ik al allemaal geprobeerd en dan probeer ik jullie te bereiken voor het probleem op te lossen en vervolgens lukt dat niet.

met al deze dingen wat er fout zijn gegaan bij jullie. sta ik per 1-8 over.

de tips ken ik.

maar ik heb vaak ook dat het data bereik wegvalt en dan weer terugkomt en vervolgens weer wegvalt etc etc.

vervolgens probeerde ik de blokkade opheven maar toen werkte de site natuurlijk niet mee en kon ik dus niks betalen.

ik wordt liever aangesloten en als jullie alle problemen op een rijtje hebben en verholpen hebben.

en dan wil ik gewoon betalen.

maar vanaf minuut 1 dat ik bij jullie klant ben gaat het al fout.
Hi gregory112,



Wat jammer dat je eraan denkt om ons te verlaten.

Je geeft aan dat Charlene een aantal vragen van je ontwijkt. Welke zijn dat? Want zo als ik haar antwoord lees, vind ik het een erg volledig antwoord.

Ik heb je aansluiting laten nakijken voor internet in het buitenland en dat is mogelijk. Dat het niet lukt, ligt dus niet aan je verbinding.

Als je meemaakt dat vaak je dataverbinding wegvalt, dan horen we dat natuurlijk graag. Anders kunnen we je daar ook niet bij helpen.

Dat zelfde geldt als je ons niet kunt bereiken. Op welke manier probeer je dan contact op te nemen?



De enige contactmomenten die ik van jou terug kan vinden gaan over hoogverbruik. Als je al eerder contact problemen hebt gehad, hadden we dat natuurlijk graag geweten. want nogmaals; als we je problemen niet kennen, kunnen we ze ook niet proberen te verhelpen.

Reageer