Dag Simyo team,
Afgelopen dinsdag en de daarop volgende dagen heeft onze 14jarige zoon in plaats van internet bellen per ongeluk zijn vriend gebeld met de telefoon tijdens het “gamen”. Hij heeft inmiddels een sms ontvangen waarin staat dat zijn Sim-Kaart is geblokkeerd en dat hij in plaats van zijn maandelijkse 8Euro nu 150Euro extra dient te betalen. Hij is hier erg van geschrokken en baalt enorm. Uit het gebruik van de afgelopen jaren is af te leiden dat hij nagenoeg nooit belt en dat het hier gaat om een fout.
Heb vandaag op het forum gelezen dat er wel een melding van data limiet wordt gedaan maar niet van belminuten limiet omdat deze laatste makkelijk te controleren is. Nu moet ik zeggen dat ik niet dagelijks de belminuten van onze kinderen controleer en zou het een toegevoegde waarde zijn vanuit Simyo als dit soort service zou kunnen worden aangeboden.
Mijn inziens gaat het hier om een hele grote 'boete’ en wil ik graag weten of er in dit geval een coulance regeling getroffen zou kunnen worden waarbij we bijvoorbeeld de minuten buiten bundel betalen volgens het ‘extra bundel’ tarief? Een alternatieve tegemoetkoming of oplossing is natuurlijk ook welkom