.

Beantwoord

Hoogverbruik

  • 1 March 2013
  • 3 reacties
  • 316 Bekeken

Badge
Ik krijg de melding wegens administratieve redenen blablabla maar mijn faktuur van is gisteren afgeschreven en ik kan geen hoogverbruik zien of terug vinden op mijn account nou hang ik inmiddels al 30 minuten in de wacht want ik heb gelezen dat als je een deel van je faktuur overmaakt en dit mail je weer aangesloten word. Daarvoor zou ik wel moeten weten hoe hoog mijn verbruik was/is en welk bedrag ik moet overmaken... Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 17:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Dit kan je toch terug zien op je factuur?
Badge
De factuur is gisteren afgeschreven en volgens deze heb ik geen kosten buiten mijn bundel. Toch blijf ik geblokkeerd met de melding administratieve redenen blablabla.
Badge +6
Ik krijg de melding wegens administratieve redenen blablabla maar mijn faktuur van is gisteren afgeschreven en ik kan geen hoogverbruik zien of terug vinden op mijn account nou hang ik inmiddels al 30 minuten in de wacht want ik heb gelezen dat als je een deel van je faktuur overmaakt en dit mail je weer aangesloten word. Daarvoor zou ik wel moeten weten hoe hoog mijn verbruik was/is en welk bedrag ik moet overmaken... Wat te doen?

Hoi Miranda1981,

Je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik heb je een e-mail gestuurd met meer infomatie.

Reageer