Skip to main content
Sinds 8 maart jl is mijn telefoon 'om administratieve redenen' afgesloten. Ik heb dit gemeld middels een formulier naar klantenservice en ook inmiddels een bedrag van € 100,- overgemaakt. Ik heb inmiddels 2x een email ontvangen dat de behandeling van mijn vraag niet binnen 3 werkdagen kan worden afgehandeld maar dat het langer gaat duren. Binnen 'Mijn Simyo' zie ik dat mijn vraag/probleem niet eens aan een agent is toegewezen. Ik heb een aantal malen de vraag aangevuld. ook me het beweijs van betaling van 10 maart jl. Inmiddels ben ik 6 dagen afgesloten (terwijl ik nooit enige betalingsachterstand heb gehad) en kan nog steeds niet bellen.



Wat kan ik nog mee doen???????????



René.
Ik zou zsm de klantenservice bellen.
Zeg es The Last Ottoman waarom heb je je onderschrift verwijderd? Ik vond de uitspraak best prikkelend ;)



Overigens, de klantenservice bellen is hier niet altijd de beste keuze, tenzij je een sik wilt kweken. 
Sinds 8 maart jl is mijn telefoon 'om administratieve redenen' afgesloten. Ik heb dit gemeld middels een formulier naar klantenservice en ook inmiddels een bedrag van € 100,- overgemaakt. Ik heb inmiddels 2x een email ontvangen dat de behandeling van mijn vraag niet binnen 3 werkdagen kan worden afgehandeld maar dat het langer gaat duren. Binnen 'Mijn Simyo' zie ik dat mijn vraag/probleem niet eens aan een agent is toegewezen. Ik heb een aantal malen de vraag aangevuld. ook me het beweijs van betaling van 10 maart jl. Inmiddels ben ik 6 dagen afgesloten (terwijl ik nooit enige betalingsachterstand heb gehad) en kan nog steeds niet bellen.



Wat kan ik nog mee doen???????????



René.




Hoi RenéR,



Welkom het forum!

Ik zie in het systeem dat je aansluiting is gedeblokkeerd. Mocht je er nog geen gebruik van kunnen maken van raad ik je aan je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.



@ The Last Ottoman en De Leon bedankt voor het meedenken.

Reageer