Normaal als je 100% van je bundel hebt verbruikt zou je een sms'je moeten krijgen, maar ik heb alleen een sms'je gekregen bij 80%. Ik zou graag willen waarom ik geen berichtje heb gekregen, want dit is wel heel naar.
Normaal als je 100% van je bundel hebt verbruikt zou je een sms'je moeten krijgen, maar ik heb alleen een sms'je gekregen bij 80%. Ik zou graag willen waarom ik geen berichtje heb gekregen, want dit is wel heel naar.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Ik zie dat je nog een topic bent gestart met dezelfde vraag. Graag je vraag bij 1 topic houden zoals vermeld in de huisregels van het forum. Hierom heb ik je andere topic verwijderd.
Wat gek dat je geen sms hebt ontvangen bij 100%. Heb je de andere sms'jes zoals grenssms’jes wel ontvangen of ontvang je helemaal niks meer?
Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik kijk dan graag even met je mee.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.