ben verhuisd van 1e verdieping appartement naar senioren woning 2onder 1 kap. verbinding is stukken slechter.
moet telefoon bij het raam leggen,ik vergeet dat wel eens. dan heb ik gemiste oproepen,mede daardoor is de telefoon rekening zo hoog opgelopen.
dit is zolang ik bij simyo en liow call heb gezeten nog nooit gebeurd. is er schade te claimen. ander denk ik erover weg te gaan bij simyo,
Bladzijde 1 / 1
Hoi gazalo,
Wat vervelend dat je problemen hebt met je bereik. Om je hier beter mee te kunnen helpen, zou ik graag willen weten of je deze problemen zowel op 2G als op 3G ervaart en wat de postcode is waar je dit probleem hebt? :)
Helaas is het zo dat we het bereik niet kunnen garanderen binnenshuis, omdat dit ontzettend afhankelijk is van een tal aan factoren, zoals de constructie van het huis.
Maar als je me de bovenstaande informatie geeft, ga ik graag even navraag doen bij onze Netwerkspecialisten wat zij weten over het bereik op jouw locatie! 🙂
Wat vervelend dat je problemen hebt met je bereik. Om je hier beter mee te kunnen helpen, zou ik graag willen weten of je deze problemen zowel op 2G als op 3G ervaart en wat de postcode is waar je dit probleem hebt? :)
Helaas is het zo dat we het bereik niet kunnen garanderen binnenshuis, omdat dit ontzettend afhankelijk is van een tal aan factoren, zoals de constructie van het huis.
Maar als je me de bovenstaande informatie geeft, ga ik graag even navraag doen bij onze Netwerkspecialisten wat zij weten over het bereik op jouw locatie! 🙂
u zou mij nog bellen op XXXXXXXXXX, ook facebook heb ik dit ingegeven,. reageert u op meerdere profielen? deze is oke!
Hoi gazalo,
Wat vervelend dat je problemen hebt met je bereik. Om je hier beter mee te kunnen helpen, zou ik graag willen weten of je deze problemen zowel op 2G als op 3G ervaart en wat de postcode is waar je dit probleem hebt? :)
Helaas is het zo dat we het bereik niet kunnen garanderen binnenshuis, omdat dit ontzettend afhankelijk is van een tal aan factoren, zoals de constructie van het huis.
Maar als je me de bovenstaande informatie geeft, ga ik graag even navraag doen bij onze Netwerkspecialisten wat zij weten over het bereik op jouw locatie! :)
Hoi gazalo,
Zoals zojuist telefonisch besproken, vernemen we het graag van je of het helpt wanneer je je simkaart in een andere telefoon plaatst.
Zoals zojuist telefonisch besproken, vernemen we het graag van je of het helpt wanneer je je simkaart in een andere telefoon plaatst.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.