Skip to main content
Kunnen jullie een tijdstip afgeven wanneer mijn abonnement is overgezet naar Simyo? Zojuist mijn nieuwe simkaart in de telefoon gedaan, waarbij ik de vraag krijg of ik het tijdelijke nummer wil toevoegen aan mijn facetime-account. Dit geeft mij het vermoeden dat de kaart nog niet is overgezet.

Graag hoor ik vanaf hoe laat ik mijn telefoon van vliegtuigmodus kan halen.



met vriendelijke groet
Hoi ncrombach,



Welkom op het forum en welkom bij Simyo:D



Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'Nummerbehoud', zo kan iedereen het makkelijk vinden.



Je nummerbehoud is inmiddels uitgevoerd. Op de dag van nummerbehoud merk je dit op het moment dat je signaal wegvalt op de simkaart van je oude provider. Dat is het moment dat je onze simkaart kan gaan gebruiken. Herstart nog wel even je toestel, zodat je telefoon zich opnieuw aanmeldt op het netwerk. ;)



Kun je me laten weten of het allemaal is gelukt?
Hoi Ruud,



dank voor je reactie. Sinds 13u00 was mijn vaste nummer weer bereikbaar, dus inmiddels is mijn vraag niet meer relevant.

Wel was het mij niet duidelijk dat ik de oude simkaart kon laten zitten totdat het signaal weg zou vallen van mijn oude provider. Als ik dat had geweten was ik langer bereikbaar geweest en had ik jullie ook de vraag hoeven stellen. Wellicht een idee om dit in jullie service op te nemen?



met vriendelijke groet,



ncrombach
Hoi ncrombach,



Fijn om te lezen dat het goed is gekomen. 🙂



In de mails die verstuurd worden rondom nummerbehoud, staat iets van dergelijke strekking. Ik ga vragen of ze deze mails nogmaals onder de loep willen nemen. Misschien kunnen ze de communicatie nog iets verhelderen. Dank voor je tip:D



Hoe bevalt je aansluiting en je Mijn Simyo omgeving? Heb je onze applicatie al?

Reageer