Skip to main content
Mijn vrouw bestelt begin december 2013 een sim only.

Op 10-12 ontvangt zij een afwijzing van nummerbehoud (omdat de gewenste datum niet zou kunnen).

In februari 2014 neem ik zelf contact op met de klantenservices van KPN en Simyo, waarna Simyo weer een aanvraag nummerbehoud doet.

Dan volgt op 20-02 bericht dat het overzetten zal plaatsvinden op 20-03.

Op 04-03 stuur ik Simyo proteringen het verzoek (onderbouwd met de eigen opzegging) om overzetten al eerder te laten plaatsvinden (liefst 09-03).

Tot mijn verbazing volgt dat op 03-05 een mail van Simyo dat overzetten zal plaatsvinden op 22-05 (dus twee maanden later i.p.v. de gevraagde 10 dagen eerder).

07-03 reclameer ik (voor aanvang van de gewone werkdag). Ik krijg geen bevestiging of tikcetnummer.

Hier lijkt mij iets niet goed te zijn gegaan. Wat, en kan dat worden hersteld?
Hoi Prawo,



Welkom op het forum :)

Ik zie het. Er was al een goedgekeurd verzoek, en toen hebben we dat geannuleerd. Daarna hebben we een verzoek gedaan voor de eerdere datum, maar dat is mis gegaan. Daardoor kreeg jij de email met de datum in mei. Die mag je vergeten.

Inmiddels hebben we ook overlegd met KPN, en krijgen we het voor elkaar om het nummer per 12-3-2014 over te nemen.

Dat is de eerst mogelijke datum. Als het goed is, heb je daar nu ook een email van. :)



Sorry voor de verwarring tot nu toe.



Groetjes,

Charlene

Reageer