.

Beantwoord

Hoe zet ik voicemail aan? 1233 werkt niet

  • 17 November 2013
  • 5 reacties
  • 10516 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hoi,
Ik wil graag naar mijn voicemails luisteren maar dat lukt niet. Ik heb mijn voicemail al twee geactiveerd. Als ik 1233 bel en mijn nummer intoets krijg ik te horen dat mijn nummer onbekend is.
 Ik moet met spoed een voicemail luisteren die ik gekregen heb. Dus hoor graag snel van jullie


Gr. Dora
icon

Beste antwoord door MartijnR 17 November 2013, 15:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste dora,

Probeer het eens met een ander toestel, om te kijken of dit wel lukt.

Om je voicemail af te luisteren vanaf een ander toestel, bel je 0612001233.
Je vult dan eerst je mobiele nummer in, en sluit af met een hekje.
Kies vervolgens voor optie twee, om je persoonlijke toegangscode toegestuurd te krijgen per SMS-bericht.
Het is dus van belang om (in elk geval de eerste keer) je mobiele toestel bij de hand te hebben.

Om uw voicemail af te luisteren vanaf een vaste lijn belt u 0612001233.

Laat even weten of dit wel lukt.
Het is gelukt! heel erg bedankt!
Reputatie 5
Badge +11
Hi dora, welkom op het Simyo forum :)

Gelukkig heeft Martijn® je al kunnen helpen :D

Dank je Martijn®!


Mocht je nog eens vragen hebben, stel ze gerust op het forum 😮
Badge
Het lijkt alsof er een grote storing is met de Voicemail. Op mijn mobiel kan ik de voicemail niet beluisteren, de verbinding wordt steeds direct verbroken. Als ik via een ander toestel het 06 nummer bel van de voicemail, dan krijg ik steeds een 'in gesprek' toon. Volledig onbereikbaar dus. Toch kan ik her niets over vinden op het forum/website.

Ik zit op een zeer belangrijk voicemail bericht te wachten. Ik weet dat die ingesproken is, maar ik kan het niet beluisteren...

Peter
Badge +8
Het lijkt alsof er een grote storing is met de Voicemail. Op mijn mobiel kan ik de voicemail niet beluisteren, de verbinding wordt steeds direct verbroken. Als ik via een ander toestel het 06 nummer bel van de voicemail, dan krijg ik steeds een 'in gesprek' toon. Volledig onbereikbaar dus. Toch kan ik her niets over vinden op het forum/website.

Ik zit op een zeer belangrijk voicemail bericht te wachten. Ik weet dat die ingesproken is, maar ik kan het niet beluisteren...

Peter


Hoi fox,

Bedankt voor de duidelijke beschrijving van wat er aan de hand is. Je vindt hier geen berichten over, omdat ik het eerlijk gezegd nog niet eerder heb gehoord, zoiets. Het is dus een mysterieus probleem. Ik zou je aanraden om de voicemail uit te schakelen via 12339 en dan weer aan te zetten via 12331, maar ik ben bang dat je je belangrijke bericht dan kwijt bent.
Ik laat onze IT-afdeling ernaar kijken. Zodra ik iets van ze gehoord heb, kom ik bij je terug.

Groetjes,
Charlene

Reageer