Ik krijg in de mail de tekst dat ik de datum kan wijzigen voor overstap van andere provider naar Simyo als ik opd e blauwe balk klik
Ik had een zakelijk abonnement, met 3 maanden opzegtermijn  Oude provider stelt voor 24 november nu
Hoe wijzig ik dit? eerder al mislukt dus nog drie maanden aan een duur abonnenment vast!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Erny
Welkom op het forum 🙂 Je topic heb ik naar het nummerbehoud subforum verplaatst, zo kunnen andere forumgebruikers je vraag makkelijker vinden.
Ik zie dat je nu inderdaad een goedkeuring hebt voor 24 november, dat is dus nu wel gelukt 🙂 Zakelijk abonnementen hebben een opzegtermijn van 3 maanden. Omdat je nu een goedkeuring hebt, begint nu je opzegtermijn van 3 maanden. Je eerdere aanvraag is nooit goedgekeurd, vandaar dat je nu weer 3 maanden moet wachten. Dat is een nadeel van een zakelijk abonnement.
Voor meer informatie over afwijzingen van nummerbehoud verwijs ik je graag naar dit topic.
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?
Welkom op het forum 🙂 Je topic heb ik naar het nummerbehoud subforum verplaatst, zo kunnen andere forumgebruikers je vraag makkelijker vinden.
Ik zie dat je nu inderdaad een goedkeuring hebt voor 24 november, dat is dus nu wel gelukt 🙂 Zakelijk abonnementen hebben een opzegtermijn van 3 maanden. Omdat je nu een goedkeuring hebt, begint nu je opzegtermijn van 3 maanden. Je eerdere aanvraag is nooit goedgekeurd, vandaar dat je nu weer 3 maanden moet wachten. Dat is een nadeel van een zakelijk abonnement.
Voor meer informatie over afwijzingen van nummerbehoud verwijs ik je graag naar dit topic.
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.