Skip to main content
Beste Simyo,



Ik wil gaan overstappen naar een andere provider en ik wil graag mijn nummer behouden. Hoe pak ik dit aan? Wordt dit abonnement bij simyo automatisch stop gezet als ik nummerbehoud aanvraag bij de nieuwe provider? (i.v.m. dubbele kosten)



Met vriendelijke groet,

Karlijn van Adrichem
Hoi,



Bij de aanvraag van je abonnement bij de andere provider vraag je nummerbehoud aan. Zij zeggen dan je contract bij Simyo op.



NB: Mocht je overstappen naar BEN dan hebben deze problemen met het accepteren van je simkaart nummer van Simyo. Neem dan contact op met een klantenservice.



Succes 🙂
Hoi Karlijn,



Welkom op het Simyo forum 🙂 Jammer dat het van korte duur is omdat je wil opzeggen :(



Voordat je opzegt hoop ik dat je naar onze nieuwe bundeltarieven kijkt. Om te zien wat de nieuwe tarieven voor jou betekenen kan je het beste inloggen op Mijn Simyo. Kies daar voor Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen



Raytje heeft het goede antwoord al op je vraag gegeven. Bij de aanvraag van je nieuwe aansluiting kan je kiezen voor nummerbehoud. Dit wordt gezien als opzegging en krijgen wij van je nieuwe provider door. Het opzegtermijn is een maand.



Als je nog vragen hebt, laat je het ons dan even weten?



Groetjes,

Angelica

Reageer