Hoi hoi!
Graag wil ik een nieuw Simyo abonnement afsluiten bij studentmobiel.nl. Nu lukt het mij niet om nummerbehoud aan te vragen. De site zegt dat een nummerbehoud niet mogelijk is als ik al een abonnement heb lopen bij Simyo. Hoe kan ik dit nu oplossen? Ik las hier verder op het forum dat er aangeraden wordt om een fictief nummer in te vullen en als provider KPN aan te klikken.
Kan ik dit gewoon doen? en daarna mail sturen naar Simyo voor aanvraag nummerbehoud?
Alvast bedankt!
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Hoi Mrls, welkom op ons forum :)
Het klopt wat je gelezen hebt.
Wanneer je je Simyo contract wilt 'verlengen' via bijvoorbeeld Studentmobiel dan zit daar inderdaad een moeilijkheid in: je nummerbehoud van Simyo naar Simyo lukt niet.
Je kunt dan KPN opgeven als vorige provider, je Simyo telefoonnummer als te behouden nummer en als simkaartnummer 12345678.
Wanneer je dan de bevestigingsmail van Simyo hebt gekregen stuur je een mailtje naar nummerbehoud@simyo.nl met daarin je tijdelijke telefoonnummer, je te behouden Simyo telefoonnummer en het juiste simkaartnummer.
Heb ik dit zo duidelijk uitgelegd voor je?
Het klopt wat je gelezen hebt.
Wanneer je je Simyo contract wilt 'verlengen' via bijvoorbeeld Studentmobiel dan zit daar inderdaad een moeilijkheid in: je nummerbehoud van Simyo naar Simyo lukt niet.
Je kunt dan KPN opgeven als vorige provider, je Simyo telefoonnummer als te behouden nummer en als simkaartnummer 12345678.
Wanneer je dan de bevestigingsmail van Simyo hebt gekregen stuur je een mailtje naar nummerbehoud@simyo.nl met daarin je tijdelijke telefoonnummer, je te behouden Simyo telefoonnummer en het juiste simkaartnummer.
Heb ik dit zo duidelijk uitgelegd voor je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.