Skip to main content

Ik ga over van Symio prepaid naar HollandsnieuweSimOnly,..  hoe gaat het afsluiten van een prepaid nr, en het bijbehorende nummerbehoud ?

 

Hoi @Weske 

Ik hoop dat je het resterende beltegoed enigszins goed tot mindering gebracht hebt. Bij overstappen naar een andere provider vervalt het resterende beltegoed.

In principe mag je stellen dat Hollandsenieuwe je prepaid aansluiting opzegt. Op het moment dat de simkaart van Simyo niet meer werkt zal je de simkaart van de nieuwe provider kunnen gebruiken.

Wat informatie van Hollandsenieuwe.

 

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn nummerbehoud aanvraag?

We houden je per e-mail en sms op de hoogte over de status van je nummerbehoud aanvraag. Is je aanvraag goedgekeurd, dan ontvang je van ons een e-mail en sms met de datum waarop je nummer wordt overgezet. De exacte datum waarop het nummer wordt overgezet, kun je ook terugvinden in mijn hollandsnieuwe en de hollandsnieuwe app. Je ontvangt binnen 24 uur na je aanvraag bericht over een goedkeuring of blokkering.

 


Hoi @Weske,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je weg gaat! Ik zie dat @Friesian je goed heeft geïnformeerd over dit proces (heel erg bedankt!). Het enige wat ik hier nog aan wil toevoegen is deze pagina op onze website: Ik wil mijn nummer meenemen naar een andere provider. Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan adviseer ik je om contact op te nemen met jouw nieuwe provider. 

Groetjes,
Seren 


Reageer