Skip to main content
Aankomende maandag, 19 augustus, wordt mijn nummer overgezet. Die dag ben ik weg en zal ik geen beschikking hebben over wifi. Hoe weet ik die dag of mijn nummer is overgezet en of mijn abonnement is gestart? En als ik voordat het nummer is overgezet de nieuwe simkaart er al in doe, hoe zorg ik er dan voor dat er geen MB wordt verbruikt waar ik niet ben verbonden met wifi?



Gr.
Beste Hoedan,



Wat ik als klant weet, dat nummerbehoud op de dag zelf pas aan het einde actief is. Dit wil zeggen dat je waarschijnlijk pas na 17:30 uur je bundel kan gebruiken. Stop je de simkaart in je mobiel zet dan data verkeer uit op je simyo pagina. Dan weet je zeker dat je geen MB's verbruikt.



Je kunt je aansluiting testen door een sms naar je eigen nummer te sturen.
Kijk ook even of je morgen met je eigen (geporteerde) nummer in kunt loggen in je Mijn Simyo omgeving.

Verder kan je ook data verkeer op je mobiel uitzetten, net als 3G.



;46496">

Je kunt je aansluiting testen door een sms naar je eigen nummer te sturen.




Of effe belle....
Aankomende maandag, 19 augustus, wordt mijn nummer overgezet. Die dag ben ik weg en zal ik geen beschikking hebben over wifi. Hoe weet ik die dag of mijn nummer is overgezet en of mijn abonnement is gestart? En als ik voordat het nummer is overgezet de nieuwe simkaart er al in doe, hoe zorg ik er dan voor dat er geen MB wordt verbruikt waar ik niet ben verbonden met wifi?



Gr.




Hoi Hoedan,



Welkom op het forum!

Het nummerbehoud vind plaats tussen 9 uur 's morgens en 6 uur 's avonds. Ik zie in het systeem dat je de optie 'Internet op je mobiel/MMS' hebt uitgezet. Je kan nu geen gebruik maken van het internet zonder WIFI.



@ Martijn®️ & De Leon bedankt voor het meedenken.

Reageer