Skip to main content
Mijn aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen omdat mijn simkaartnummer niet klopt. Hoe verander ik deze?
Ik vermoed dat je wilt overstappen naar Ben. Deze hebben al heel lang problemen om de simkaartnummers van KPN en dus ook Simyo te herkennen. Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice van je nieuwe provider. Het is namelijk hun probleem.



Ik wens je veel succes.. Waarom wil je overstappen trouwens?
Hoi meinie, welkom op het Simyo forum!



Je gegeven heb ik er bij gepakt. Ik zie dat je naar ons wilt overstappen, leuk! Helaas kloppen het simkaartnummer en de overstapdatum niet. Bij je oude provider kun je het simkaartnummer opvragen. In hun systeem kunnen ze het terugvinden. Als overstapdatum geven ze aan dat je pas vanaf 29 mei 2017 kan overstappen 😢 Wil je dit bij hun navragen tot wanneer je contract loopt?



Hou je ons op de hoogte?



@Raytje; dankjewel voor je hulp. Het ging gelukkig over een overstap naar ons toe 🙂

Reageer