.

Beantwoord

Hoe stel ik 'standaard berichten' in voor mijn sms?

  • 19 September 2015
  • 6 reacties
  • 580 Bekeken

als ik een smsje wil verzenden wil ik graag 'standaard een kleine tekst mee sturen. Hoe kan ik dit doen?
vr.gr. Mieke
icon

Beste antwoord door Ernst 21 September 2015, 12:07

Bekijk originele reactie

6 reacties

Goeie vraag want dat is geen Simyo aangelegenheid. Ik denk dat dit puur afhankelijk is van het toestel en de mogelijkheden daarop. Ik kan je aanraden om de gebruikers handleiding erbij te pakken, misschien staat er daar iets over in? 🙂
Bedankt voor de snelle reactie !
maar misschien kan Simyo dit item t.z.t toevoegen, cq programmeren, ik kon het wél bij Telfort en zelfs bij Kruidvat..... Verder heb ik zowel de handleidingen van Simyo en mijn smarthphone gelezen, maar heb hiervan niets kunnen ontdekken. Ik vind het een bijzonder groot gemis als Simyo dit niet heeft !
vr.gr. Mieke
Ga naar instellingen bij berichten..handtekening toevoegen. Dan wordt dat je standaard tekst wat je daar invult....
Bijvoorbeeld: Verzonden met mijn Samsung tablet.

Hetzelfde als op het forum... profiel.....
Reputatie 5
Badge +11
Hoi miekeenwim, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Sms & mms.

Het is inderdaad niet mogelijk via Simyo een standaard zinnetje of handtekening in je sms te plaatsen. Voor Telfort (ook KPN netwerk, net als Kruidvat Mobiel) heb ik het nagevraagd en ook daar is het niet mogelijk.
Dit doet mij vermoeden dat het toch in je telefoon ingesteld heeft gestaan. Of gebruikte je een bepaalde website om mee te sms'en?

Raytje, dank je voor je antwoord!
FriesA.Hello-to-you, dank je voor je toevoeging!
Beste Ernst
Bedankt voor je mailbericht. Maar de voorlaatste persoon heeft dit uitgelegd, en dat is daarna gelukt. Ik heb hem persoonlijk bedankt, maar het blijkt dat dit niet de bedoeling is. Ik ben voor het eerst van mijn leven op een forum, dus ik moet allerlei 'instructies' nog tot me toe nemen. Sorry voor de overlast. Maar in ieder geval hartelijk dank voor je reactie en van de anderen !
Reputatie 6
Badge +10
Hoi miekeenwim,

Goed dat je ons hebt laten weten dat het opgelost is door de tip van A.Hello-to-you. Bedankt! Dit is uiteraard ook de gouden tip in dit geval 🙂. Mocht je nog verdere vragen hebben, ben je altijd welkom op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury

Reageer