Skip to main content
Ruim een maand geleden ben ik overgestapt van Prepaid naar Sim Only. Beide van Simyo. Dat was geen. probleem. Nu wil ik weer terug en dan heb ik ineens een andere simkaart nodig! Hoe kan dat nou? En opzeggen gaat ook al zo moeilijk. En ik heb haast, want ik moet deze maand opzeggen of wijzigen.
Bij deze gewenste snelheid van afhandeling is het vaak handiger even telefonisch contact op te nemen met de Helpdesk.
Hoi J.H. Ten Hove, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat jammer dat je terug wil naar een Simyo Prepaid. Beviel je Simyo Sim Only niet? Omdat de overstap terug niet vaak wordt gemaakt, is deze functie niet beschikbaar via Mijn Simyo. Ook is het erg moeilijk om het facturatieproces om te zetten naar Prepaid, want dan gaan er dingen langs elkaar heen lopen.



Dit is de reden dat je een nieuw Simyo Prepaid kunt bestellen en daarop nummerbehoud kunt aanvragen. Je vult onder het kopje gewoon de gegevens in van je huidige aansluiting en simkaart. Geef wel aan dat je vorige provider Simyo (vroeger Tringg) of Simyo (vroeger Lowcall) is, want bij gewoon Simyo krijg je een foutmelding.



Bij Opgezegd geef je aan dat je al hebt opgezegd en vervolgens klikt je op Datum kiezen. Hier geef je de eerst mogelijke datum op. Wij zetten je nummer dan vervolgens op die dag over naar een Prepaid.



Gaat dat lukken, J.H. Ten Hove?



Groetjes, Tiury

Reageer