.

Beantwoord

Hoe snel keurt Simyo nummerbehoud goed bij overstap naar vodafone

  • 9 May 2013
  • 5 reacties
  • 1341 Bekeken

Badge
Ik wil in de winkel een andere telefoon halen met een Vodafone abonnement. Nu wil ik graag mijn nummer houden. Hoe snel keuren jullie de aanvraag nummerbehoud goed? Is dit direct bij de aanvraag? Dit aangezien ik anders weer een lange reistijd naar de betreffende winkel heb
icon

Beste antwoord door Charlene 13 May 2013, 12:47

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hier enige informatie over nummer behoud.
http://www.simyo.nl/klantenservice/nummerbehoud
Badge
Bedankt voor je reactie. Deze info kon ik al veel vinden op de site maar dit is allemaal over naar simyo toe gaan. Ik wil juist naar een andere provider en het telefoonnummer die ik al jaren heb en nu heb bij simyo meenemen naar de nieuwe provider
Reputatie 3
Badge +9
Dat had ik niet goed begrepen excuses.
Reputatie 7
Badge +9
Ik wil in de winkel een andere telefoon halen met een Vodafone abonnement. Nu wil ik graag mijn nummer houden. Hoe snel keuren jullie de aanvraag nummerbehoud goed? Is dit direct bij de aanvraag? Dit aangezien ik anders weer een lange reistijd naar de betreffende winkel heb

Heb je een abonnement? Prepaid? 

In het geval van een abonnement wordt je nummer pas geporteerd naar Vodafone, na beëindiging van dat abonnement bij Simyo.

Je kunt i.i.g. wel naar de Vodafone winkel gaan om door hen alvast alles te laten regelen. Of je daarna al direct met je nieuwe toestel zult kunnen bellen met je huidige nummer, kan ik jou zo niet zeggen. Ik vermoed echter van niet. Het porteren van een nummer van de ene naar de andere provider kost even tijd. 
Badge +8
Ik wil in de winkel een andere telefoon halen met een Vodafone abonnement. Nu wil ik graag mijn nummer houden. Hoe snel keuren jullie de aanvraag nummerbehoud goed? Is dit direct bij de aanvraag? Dit aangezien ik anders weer een lange reistijd naar de betreffende winkel heb

Hoi Asroo,

Ik zie dat je je vraag ook hier hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik je vraag daar beantwoord.

Groetjes, Charlene