Skip to main content

.

Diverse malen gevraagd de voicemail uit te schakelen.Ondanks de toezegging dat het binnen enkele minuten gebeurt, gebeurt er niets en staat hij gewoon weer aan. Telefonisch niet bereikbaar!!!!
Heb je hier al eens naar gekeken? https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/alles-over-je-voicemail-221



Voicemail kun je namelijk zelf in- en uitschakelen.
Hoi tinekegeurts,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm vervelend dat je jouw voicemail niet uitgeschakeld wordt.



Het aan- en uitzetten van de voicemail kan de klant gelukkig helemaal zelf en daarin ben je dus niet afhankelijk van de klantenservice. Door te bellen naar 12339 kun je de voicemail uitschakelen. Als je belt naar 12331 kun je de voicemail op een door jezelf gewenste moment weer inschakelen.



Kun je het op die manier proberen?



RicoK, dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Ilias

Reageer