Skip to main content

.

Ik wilde mijn Sim Only eigenlijk opzeggen, maar toen ik op de pagina  https://mijn.simyo.nl/opzeggen kwam, werd ik attent gemaakt dat ik ook overstappen naar Prepaid met behoud van nummer. Dat lijkt me wel wat. Dus ik klik op die de link die daar werd gegeven en kwam vervolgens terecht op de volgende pagina:  https://www.simyo.nl/van-prepaid-naar-sim-only

???

Volgens mij gaat er iets dus niet goed op jullie website. Want ik wil het juist andersom. Kan iemand mij vertellen hoe dit zit en hoe ik kan doen wat mij aanbevolen wordt?

Tijdens prepaid bestellen. Stap 3 nummerbehoud je 06 invullen.


Hi @Yvette2023,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Door over te stappen van Sim Only naar Prepaid, kun je via onze website een nieuwe Prepaid bestellen met nummerbehoud. Binnen 2-3 werkdagen ontvang je dan een nieuwe simkaart met een tijdelijke nummer en per e-mail krijg je te horen per wanneer wij je nummer over kunnen zetten naar de Prepaid simkaart. Je kunt dan ook gerust contact met ons opnemen als je dit wilt verschuiven naar een latere datum 🙂.

Bedankt voor je hulp! @RobbyTown 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer