.

Beantwoord

Hoe moet ik opzeggen en overstappen met nummerbehoud?

  • 15 January 2016
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Goede Avond,

Ik heb bij jullie nu een Simyo maandelijks abonnement.

Ik wil die graag op zeggen en ik begreep dat het voor de 25ste van de maand opgezegd moet worden.

Ik wil overstappen van Simyo naar en andere provider met nummerbehoud, alleen vraag ik me nu als ik nummerbehoud wil aanvragen bij de andere provider dan moet ik en datum aangeven wanneer het overgezet moet worden als ik 01/02/2016 aan geef dat het overgeet kan worden ben ik dan biinnen mijn opzeg termijn voor de 25ste.

Zo niet wat moet ik dan aangeven bij de provider om mijn nummerbehoud goed over heen te laten komen dat het niet een maand extra word gerekend???
icon

Beste antwoord door Estelle 16 January 2016, 09:03

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi MoehT,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer om te lezen dat je ons wilt verlaten 😞. De spelregels voor opzeggingen zijn inmiddels veranderd. Je kunt nu iedere dag je abonnement opzeggen, zodat deze de eerstvolgende maand beëindigd wordt. Bij nummerbehoud zijn de spelregels nog hetzelfde...

Als je wilt overstappen met nummerbehoud, moet je de aanvraag bij je nieuwe provider indienen. Je abonnement bij Simyo zeg je nog niet op. Zodra je nieuwe provider de aanvraag indient, zeggen zij direct je Simyo abonnement voor je op. Je abonnement is beëindigd vanaf het moment dat je nummer overgezet is. Je hoeft geen rekening te houden met een opzegging vóór de 25e. Je hoeft alleen rekening te houden met één maand opzegtermijn.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Groetjes,
Estelle
Hoi Estelle,

Dank u wel voor u snel reactie en voor de informatie.

Nu heb ik en andere vraag.

Ik heb nummerbehoud aangevraagd bij Vectone het zou vandaag overgezet moeten worden alleen is dat vandaag niet gedaan, geblokkeerd door Simyo.

Ik heb contact opgenomen met vectone en die zegt dat het wordt tegen gehouden/geblokkeerd door simyo.

Nu is mijn vraag waarom word het tegen gehouden/geblokkeerd door simyo wat is de reden.

Met vriendelijke groet,

MoehT
Reputatie 2
Badge +5
Hoi MoehT,

Wat vervelend dat de aanvraag voor nummerbehoud niet goed loopt. Je eerste aanvraag is afgewezen omdat het simkaartnummer onjuist was of ontbrak. Daar hebben wij geen invloed op. In het systeem zie ik dat de aanvraag vandaag weer opnieuw is ingediend voor 1 februari 2016. Dit zou goed moeten gaan als alle gegevens kloppen.

Hou je ons op de hoogte? :)

Groetjes, Angelica

Reageer