Skip to main content
Ik ben van T-mobile naar simyo gekomen, ik had perongeluk een simpel abbonement afgesloten met nummeroverzetting maar snel weer geannuleerd. bij simyo had ik ook het nummer laten overzetten, maar kreeg ik de melding dat de aanvraag bij mijn provider niet verwerkt kon worden omdat er een andere provider opzat. maar Simpel heeft nu geannuleerd, waar kan ik de nieuwe datum aangeven van de nummer overzetting zodat mijn nummer zo snel mogelijk naar simyo wordt overgezet?
Hoi timokessels, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat leuk dat je naar Simyo overstapt, maar wat jammer dat je aanvraag nu is afgewezen. We gaan hier gauw mee aan de slag. In dit geval kun je de aanvraag niet zelf meer doen, maar doe ik dat graag voor je.



Wil je mij de gewenste overstapdatum doorgeven? Dan kunnen we ook meteen zien of Simpel de vorige aanvraag wel heeft geannuleerd :)



Ik hoor het van je!



Groetjes, Tiury
Hallo,

Ja ik heb al een mailtje ontvangen van Simpel dat mijn abbonement en aanvraag is geannuleerd, mijn gewenste overstapdatum is 28 Juli.

veel dank

groetjes, timo
Hoi timokessels,



Bedankt voor deze informatie! Ik heb het verzoek meteen doorgestuurd naar onze nummerbehoud afdeling. Met ongeveer 3 werkdagen krijgen we reactie op dit verzoek en brengen we je per e-mail op de hoogte. Laat je het weten als je deze e-mail hebt ontvangen 🙂?



Groetjes, Tiury
Nu heb ik een mail ontvangen, dat mijn nummerbehoud alweer is afgewezen omdat mijn telefoonnummer en simkaart gegevens niet overeenkomen wat bij de vorige nummeraanvraag geen rol speelde. Dus nu is het nummberhoud aanvraag alweer afgewezen.

groetjes, Timo
Hoi timokessels,



Ik zie dat wij vandaag weer een verzoek voor je hebben ingediend. De aanvraag is ditmaal wel goedgekeurd.



Je nummer wordt op 22 juli overgezet naar Simyo 🙂

Reageer