Skip to main content

.

Dag,

Ik had prepaid bellen van simyo. Nu heb ik een simonly abonnement uitgekozen, met nummerbehoud en dezelfde simkaart. Ik heb 1 cent overgemaakt( om het te controleren) ik heb het vorige week woensdag al gedaan, alleen nog steeds niet een overboeking (met een activatiecode in de beschrijving ) gekregen.

Doe ik iets verkeerd?

 

Hoi @Alex35  

Ik lees dat je het wat ingewikkelder hebt gemaakt dan nodig is voor zover ik het goed begrijp uiteraard.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4

 

Morgen zal een moderator met je meekijken naar een oplossing.


Hoi @Alex35,

 

Bedankt voor je bericht. Zoals @Friesian aangeeft is het alleen mogelijk om de overstap van prepaid naar sim-only te maken via jouw huidige account zelf. Kun je mij even een privé bericht sturen met daarin jouw gegevens en een link naar deze topic? Ik kijk graag even mee naar de aansluiting.

 

Bedankt @Friesian voor je snelle reactie 🙂.

 

Groetjes,

 

Nihad


Reageer