Skip to main content
Ik heb een Simyo prepaid simkaart ontvangen, geactiveerd en wil nummerbehoud van mijn oude provider (prepaid Telfort).

Nu kom ik er ineens achter dat het tegoed van mijn oude provider nog 6 maanden geldig is en deze wil ik toch eerst opmaken.



Mijn vraag; Kan ik over uiterlijk 6 maanden (of eerder als mijn beltegoed is verbruikt) nog steeds een verzoek doen bij Simyo voor nummerbehoud?
Hoi omehar, welkom op ons forum!



Je kunt te allen tijde een nieuw verzoek doen voor nummerbehoud. Ik heb alleen 1 tip voor je: ons beltegoed is óók 6 maanden geldig, tenzij je eens in de 6 maanden gebruik iemand belt of een sms stuurt. Dan is het nóg 6 maanden geldig.



Maak dus gerust eerst je Telfort beltegoed op. Daarna kun je op Mijn Simyo, op het tabblad Mijn instellingen & simkaart een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud doen.



Heb ik dit zo duidelijk uitgelegd voor je?
Ja prima, dit is een duidelijk antwoord.

Zodra mijn beltegoed oude provider op is (max 6 maand) zal ik opnieuw een aanvraag doen voor nummerbehoud.



Thanks!
Hoi omehar,



Goed om te horen dat het antwoord van Ernst duidelijk is 🙂. Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury

Reageer