Skip to main content

.

Ik heb een abonnement aangevraagd bij Simyo met daarbij het verzoek tot nummerbehoud. Nu heb ik de simkaart al geactiveerd (3 dagen geleden) maar ik krijg maar geen gehoor over wanneer mijn nummer wordt overgezet naar dit abonnement. Kan iemand mij vertellen hoe lang zoiets gaat duren? Ik heb een datum aangegeven maar die is al verstreken.



Alvast bedankt!
Ik heb een abonnement aangevraagd bij Simyo met daarbij het verzoek tot nummerbehoud. Nu heb ik de simkaart al geactiveerd (3 dagen geleden) maar ik krijg maar geen gehoor over wanneer mijn nummer wordt overgezet naar dit abonnement. Kan iemand mij vertellen hoe lang zoiets gaat duren? Ik heb een datum aangegeven maar die is al verstreken.



Alvast bedankt!




Hoi Stefan Hendriks,



Welkom op het forum!

Op 18 juli is er een e-mail naar je verstuurd met de mededeling dat Simyo je telefoonnummer niet kan overnemen. De reden hiervan is dat je huidige provider aangeeft dat het telefoonnummer is afgesloten. Graag verneem ik van je of je gebruik wilt maken van het telefoonnummer dat je van Simyo hebt gekregen.
Ik heb een abonnement aangevraagd bij Simyo met daarbij het verzoek tot nummerbehoud. Nu heb ik de simkaart al geactiveerd (3 dagen geleden) maar ik krijg maar geen gehoor over wanneer mijn nummer wordt overgezet naar dit abonnement. Kan iemand mij vertellen hoe lang zoiets gaat duren? Ik heb een datum aangegeven maar die is al verstreken.



Alvast bedankt!




Hoi Stefan Hendriks,



Welkom op het forum!

Op 18 juli is er een e-mail naar je verstuurd met de mededeling dat Simyo je telefoonnummer niet kan overnemen. De reden hiervan is dat je huidige provider aangeeft dat het telefoonnummer is afgesloten. Graag verneem ik van je of je gebruik wilt maken van het telefoonnummer dat je van Simyo hebt gekregen.









Hoi Natascha,



De enige mail die ik van Simyo heb ontvangen is die u kunt lezen onder aan deze reactie. Maar ik vind het geen probleem als ik een nieuw nummer krijg. Is dat dan hetzelfde nummer als waar ik nu mee inlog, en hoe snel wordt mijn abonnement dan geactiveerd? Ik ben namelijk erg afhankelijk van mijn telefoon.



Alvast bedankt,



Stefan Hendriks





Bijlage:



Beste Stefan Hendriks,



Gefeliciteerd met je Simyo Sim Only abonnement!



Binnen drie werkdagen ontvang je het Simyo Startpakket in de brievenbus. Activeer na ontvangst de simkaart in drie eenvoudige stappen.



Heb je nummerbehoud aangevraagd, maak dan pas gebruik van je Simyo simkaart nadat je nummer is overgezet. Voordat we je nummer overzetten betaal je de buiten-bundel tarieven als je belt of sms't en de pay-as-you-go tarieven als je gebruik maakt van 'Internet op je Mobiel'.



Houd er rekening mee dat 'Internet op je Mobiel' direct mogelijk is met je Simyo simkaart. De kosten hiervoor kunnen snel op lopen wanneer je geen internetbundel hebt.





Via Mijn Simyo kun je online je belstatus bekijken en je bundels aanpassen. Je bundels worden de eerste maand naar rato toegekend. Voorbeeld: op de 15e van de maand wordt je nummer overgezet en starten je bundels. Je krijgt dan dus een halve bundel voor een halve maand: de eerste dag van de volgende maand krijg je een volledige bundel.



Mijn Simyo - inloggegevens:

(Tijdelijk) mobiel nummer: ****

Wachtwoord: ****



Tip: Je kunt je wachtwoord wijzigen via het tabblad 'Mijn Gegevens' op Mijn Simyo.





De status van je bestelling kun je volgen door je ordernummer **** en je postcode in te vullen via: https://mijn.simyo.nl/status





Wij wensen je veel bel- en smsplezier!





Met vriendelijke groet,



Het Simyo team





Op dit bericht kun je niet reageren. Als je nog vragen hebt, ga dan naar www.simyo.nl/service.

Reageer ›
Hoi Natascha,



De enige mail die ik van Simyo heb ontvangen is die u kunt lezen onder aan deze reactie. Maar ik vind het geen probleem als ik een nieuw nummer krijg. Is dat dan hetzelfde nummer als waar ik nu mee inlog, en hoe snel wordt mijn abonnement dan geactiveerd? Ik ben namelijk erg afhankelijk van mijn telefoon.



Alvast bedankt,



Stefan Hendriks





Bijlage:



Beste Stefan Hendriks,



Gefeliciteerd met je Simyo Sim Only abonnement!



Binnen drie werkdagen ontvang je het Simyo Startpakket in de brievenbus. Activeer na ontvangst de simkaart in drie eenvoudige stappen.



Heb je nummerbehoud aangevraagd, maak dan pas gebruik van je Simyo simkaart nadat je nummer is overgezet. Voordat we je nummer overzetten betaal je de buiten-bundel tarieven als je belt of sms't en de pay-as-you-go tarieven als je gebruik maakt van 'Internet op je Mobiel'.



Houd er rekening mee dat 'Internet op je Mobiel' direct mogelijk is met je Simyo simkaart. De kosten hiervoor kunnen snel op lopen wanneer je geen internetbundel hebt.





Via Mijn Simyo kun je online je belstatus bekijken en je bundels aanpassen. Je bundels worden de eerste maand naar rato toegekend. Voorbeeld: op de 15e van de maand wordt je nummer overgezet en starten je bundels. Je krijgt dan dus een halve bundel voor een halve maand: de eerste dag van de volgende maand krijg je een volledige bundel.



Mijn Simyo - inloggegevens:

(Tijdelijk) mobiel nummer: ****

Wachtwoord: ****



Tip: Je kunt je wachtwoord wijzigen via het tabblad 'Mijn Gegevens' op Mijn Simyo.





De status van je bestelling kun je volgen door je ordernummer **** en je postcode in te vullen via: https://mijn.simyo.nl/status





Wij wensen je veel bel- en smsplezier!





Met vriendelijke groet,



Het Simyo team





Op dit bericht kun je niet reageren. Als je nog vragen hebt, ga dan naar www.simyo.nl/service.

Reageer ›




Hoi Stefan Hendriks,



Het telefoonnummer dat je van Simyo in de e-mail hebt gekregen zal vandaag na half jouw telefoonnummer zijn.

Je bundels zullen vandaag na half 6 actief zijn. Wanneer je dan gebruik maakt van je aansluiting vallen de kosten binnen je bundel.

Reageer