Skip to main content
Hallo allemaal,

Wij hebben een email gekregen dat de simkaart op 22 juni geactiveerd zou zijn. Tot op heden hebben we geen bericht gehad dat het nummer overgezet is wat betekent dat mn zoon niet de nieuwe tijdelijke simkaart kan gebruiken omdat alle kosten daarvan buiten de bundel vallen....we balen er nu behoorlijk van omdat er al 1 maandbedrag afgeschreven is en omdat de volgende eraan zit te komen en hij nog geen berichtje heeft kunnen sturen......wie weet hier het antwoord op.......Ik heb al eens een mail gedaan maar tot vandaag nog nooit geen antwoord gekregen!

bedankt alvast voor de reactie!
Hallo allemaal,

Wij hebben een email gekregen dat de simkaart op 22 juni geactiveerd zou zijn. Tot op heden hebben we geen bericht gehad dat het nummer overgezet is wat betekent dat mn zoon niet de nieuwe tijdelijke simkaart kan gebruiken omdat alle kosten daarvan buiten de bundel vallen....we balen er nu behoorlijk van omdat er al 1 maandbedrag afgeschreven is en omdat de volgende eraan zit te komen en hij nog geen berichtje heeft kunnen sturen......wie weet hier het antwoord op.......Ik heb al eens een mail gedaan maar tot vandaag nog nooit geen antwoord gekregen!

bedankt alvast voor de reactie!




Hoi Endykids,



Dat is vervelend dat er nog geen nummerbehoud heeft plaats gevonden. Ik zie in het systeem dat er een afwijzing is verstuurd omdat de provider niet juist is. Graag verneem ik van je welke provider je zoon heeft zodat ik een nieuw verzoek kan indienen.
Hallo Simyo,



Vandaag zou mijn nummer overzet worden en daarbij kreeg ik de melding dat het nummer tijdelijk buiten gebruik zou zijn. Ben nu 10 uur verder en wegens administratieve reden doet nummer het nog steeds niet. Wat moet ik nu doen?

Gr. Roy
Hallo Simyo,



Vandaag zou mijn nummer overzet worden en daarbij kreeg ik de melding dat het nummer tijdelijk buiten gebruik zou zijn. Ben nu 10 uur verder en wegens administratieve reden doet nummer het nog steeds niet. Wat moet ik nu doen?

Gr. Roy




Hoi Roy2003,



Welkom op het forum!

Vervelend om te lezen dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting. Ik heb je aansluiting bekeken in het systeem en je simkaart is volledig actief. Van welk merk toestel maak je gebruik?
Hallo allemaal,

Wij hebben een email gekregen dat de simkaart op 22 juni geactiveerd zou zijn. Tot op heden hebben we geen bericht gehad dat het nummer overgezet is wat betekent dat mn zoon niet de nieuwe tijdelijke simkaart kan gebruiken omdat alle kosten daarvan buiten de bundel vallen....we balen er nu behoorlijk van omdat er al 1 maandbedrag afgeschreven is en omdat de volgende eraan zit te komen en hij nog geen berichtje heeft kunnen sturen......wie weet hier het antwoord op.......Ik heb al eens een mail gedaan maar tot vandaag nog nooit geen antwoord gekregen!

bedankt alvast voor de reactie!




Hoi Endykids,



Dat is vervelend dat er nog geen nummerbehoud heeft plaats gevonden. Ik zie in het systeem dat er een afwijzing is verstuurd omdat de provider niet juist is. Graag verneem ik van je welke provider je zoon heeft zodat ik een nieuw verzoek kan indienen.



Hallo,

Mn zoon heeft er een simkaart van Blyk in......
Hallo,

Mn zoon heeft er een simkaart van Blyk in......




Hoi Endykids,



Ik heb onze afdeling nummerbehoud gevraagd om een nieuw verzoek in te dienen, deze keer bij Blyk :)

Binnen ongeveer een week zul je hierover bericht krijgen per e-mail.

Reageer