Skip to main content
Ik heb enkele dagen geleden bij een andere provider een abonnement met nummerbehoud aangevraagd omdat ik wil overstappen. Kan mij iemand vertellen hoelang het duurt totdat nummerbehoud door Simyo wordt goedgekeurd. Mijn abonnement bij Simyo loopt tot 22-8-2017 en heeft 1 mnd opzegtermijn
Hoi IM_M,



Welkom op het Simyo forum :)



Wat jammer dat je ons gaat verlaten! We hebben op 30 juni een aanvraag voor nummerbehoud ontvangen. Onze afdeling nummerbehoud behandelt deze doorgaans binnen 1 werkdag.



Daarom heb ik gevraagd of ze naar je verzoek kunnen kijken. Helaas hebben ze deze moeten afwijzen, omdat je op 18 juli wou overstappen. Dit is helaas niet mogelijk, omdat je abonnement tot en met 22-8-2017 loopt.



Je kunt daarom een nieuw verzoek indienen met 22-8-2017 als overstapdatum. Op die dag wordt je nummer overgezet, wordt je abonnement bij ons stopgezet en gaat je abonnement bij je nieuwe provider in.



Laat je weten of het is gelukt?



Groetjes,

Samantha
Samantha,

Jullie krijgen de aanvraag 30-6 binnen maar ik krijg op 2-7 een mail van jullie dat er nog geen nummerbehoud aanvraag is binnengekomen ???

Overstap naar Vodafone heb ik inmiddels geannuleerd omdat zij ook een rommeltje ervan maakten.

Ik heb vandaag overstap naar Tele2 aangevraagd maar die zullen jullie dan ook wel weigeren. Ik heb nu abonnement tot 22-6 maar wel met 1 maand opzegtermijn. Overstap kan dus ook eerder plaatsvinden anders negeren jullie de opzegtermijn.

Ipv het nummerbehoud te weigeren kunnen jullie het ook later laten ingaan. Op deze manier levert het alleen maar het vertraging op, overstappen doe ik toch. Ik zou het fijn vinden als jullie de aanvraag van Tele2 niet zomaar weigeren maar gewoon later laten ingaan, rekening houdend met de opzegtermijn.
Foutje, abonnement loopt tot 22-8 ipv 22-6
Hoi IM_M,



Balen dat het ook niet helemaal goed gaat bij Vodafone 😞 Als je einddatum 22-6 was, had je inderdaad over 30 dagen over kunnen stappen naar Vodafone. Helaas is je einddatum 22-8-2017, waardoor je niet eerder dan deze datum weg kunt.



We hebben het verzoek van Tele2 met de overstapdatum 22-8-2017 ontvangen en meteen goedgekeurd. Op deze datum wordt je nummer overgezet en kun je gebruik maken van je abonnement bij Tele2.



Die mail van mijn collega had ik ook gezien ja. Ik verwacht dat zij niet goed heeft gekeken, want er is wel degelijk een aanvraag op de 30e binnen gekomen. Sorry voor deze verwarring!



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Samantha
Samantha,



Bedankt voor de reactie, alles is opgelost en loopt.



Gr. Marco
Hoi IM_M,



Mooi dat het is opgelost! Graag gedaan namens Samantha! Als je verder nog vragen hebt, weet je ons te vinden.



Groetjes,

Caspar

Reageer