Skip to main content
Morgen wordt mijn oude nummer (tele2) overgezet naar simyo. De nieuwe simkaart heb ik uiteraard al. Nu is mijn vraag: Hoelaat gaat een nieuw abonnement in? Om 00.00 al, of wat? Dat is wel handig om te weten eigenlijk.
Hoi Marki3, welkom bij Simyo en welkom op het forum :)



Het fysieke proces van nummerbehoud gebeurt ergens tussen 09.00 en 17.30 uur.

In de loop van vandaag valt het bereik van je Tele2 simkaart weg. Kort hierna zal je nummer actief worden op je Simyo simkaart.



Je bundels zijn afgelopen nacht al ingegaan, dus je kunt al wel meteen goed en goedkoop bellen en internetten. Maar eerst nog even met je tijdelijke nummer dus.
Hoi Ernst,



Het was gelukkig vanmorgen vroeg al geactiveerd. Had er voor de zekerheid de nieuwe sim al ingedaan, en het tijdelijke nummer aan de belangrijkste contactpersonen doorgegeven. Eindelijk goed bereik nu op het kpn netwerk. En 4G.
Hoi Marki3,



Wat fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan én dat je ook goed bereik hebt! :)



Als je nog ergens vragen over hebt, dan helpen we je graag verder op het forum. Veel plezier met je nieuwe aansluiting!
Ja ben tot nogtoe dik tevreden. Kijken of ik aan de databundel van 1,5 gyg genoeg heb. Denk t wel.
Ja ben tot nogtoe dik tevreden. Kijken of ik aan de databundel van 1,5 gyg genoeg heb. Denk t wel.



En anders hebben we nog de 2500 MB bundel 😉

Reageer