Erg onhandig, aangezien ik ook erg veel zakelijk wordt gebeld.
Handmatig het netwerk instellen helpt tijdelijk. Zijn er nog andere opties om dit probleem op te lossen?
Bladzijde 1 / 1
Probeer je telefoon eens opnieuw op te starten. En of het in een andere telefoon ook het geval is?
Dan ligt het namelijk aan je sim kaart en dan kan een Moderator je aansluiting resetten. Waarschijnlijk doet hij het dan weer.
Groet Paul.
Dan ligt het namelijk aan je sim kaart en dan kan een Moderator je aansluiting resetten. Waarschijnlijk doet hij het dan weer.
Groet Paul.
Hoi Inge K,
Wat vervelend dat je verbinding regelmatig wegvalt. Ik heb je aansluiting meteen opnieuw aangemeld op het netwerk door middel van een reset. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Als dit geen verschil maakt, dan wil ik je net als PaulH een kruistest aanraden. Dit houdt in dat je je simkaart tijdelijk in een andere toestel plaatst en een andere simkaart in jouw telefoon probeert. Zo kun je erachter komen waar het probleem ligt.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
@PaulH, bedankt voor het meedenken!
Wat vervelend dat je verbinding regelmatig wegvalt. Ik heb je aansluiting meteen opnieuw aangemeld op het netwerk door middel van een reset. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Als dit geen verschil maakt, dan wil ik je net als PaulH een kruistest aanraden. Dit houdt in dat je je simkaart tijdelijk in een andere toestel plaatst en een andere simkaart in jouw telefoon probeert. Zo kun je erachter komen waar het probleem ligt.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
@PaulH, bedankt voor het meedenken!
Hoi Sean,
Het irritante driehoekje met uitroepteken is in ieder geval verdwenen en ik ontvang weer oproepen. Dank je wel voor deze oplossing! Mocht ik toch weer problemen krijgen ga ik de kruistest doen.
Paul, dank je wel voor het meedenken.
Groet, Inge
Het irritante driehoekje met uitroepteken is in ieder geval verdwenen en ik ontvang weer oproepen. Dank je wel voor deze oplossing! Mocht ik toch weer problemen krijgen ga ik de kruistest doen.
Paul, dank je wel voor het meedenken.
Groet, Inge
Hoi Inge,
Bedankt voor de update! Fijn dat het probleem is opgelost.
Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Sean
Bedankt voor de update! Fijn dat het probleem is opgelost.
Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.