Skip to main content
Ik woon in postcode 6125 (heel dicht bij grens met België. Heb hier sinds enkele dagen geen bereik meer op mijn IPhone 4 en krijg constant verbinding met een Belgische provider (Proximus)

Als ik dus bel, moet ik steeds via het buitenland bellen. Dus een Nederlands nummer bellen moet via 0031...........

Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Hoe krijg ik dit opgelost
Hoi Pierre55.



Probeer eens handmatig netwerk selecteren en dan kiezen voor KPN NL.

Graag ff laten weten of het werkt.



Friesian.
Beste Friesian, heb dit geprobeerd...werkt niet, springt steeds over op Proximus.

Dank voor je reactie.

Groet.
Hoi Pierre54,



En als je nu eens via Mijn simyo bellen in het buitenland uit zet.

En dan ook op het toestel romaing uitzet.

Maakt dit verschil?
Beste Maikel ook dat werkt helaas niet/ Dan krijg ik de reactie dat het geselecteerde netwerk (KPN) niet langer beschikbaar is.
Hoi Pierre55, welkom op het Simyo forum



Wat vervelend dat je telefoon zich niet meer kan registreren op het KPN netwerk. De bovenstaande tips zouden er voor moeten zorgen dat je telefoon zich toch kan aanmelden bij het KPN netwerk. Helaas werken deze niet.



Ik heb zojuist je simkaart opnieuw aangemeld bij het netwerk. Je dient in dit geval wel eventjes je telefoon uit te zetten voor 15 minuten en je simkaart opnieuw te plaatsen. Na het opstarten van je telefoon probeer je weer KPN te selecteren. Mocht dit niet helpen, wil ik je vragen om je telefoon ook even op het 2G netwerk te testen.



Laat je ons weten of dit heeft geholpen 🙂?



Groetjes, Tiury
Beste Tiury

Het probleem is opgelost.

Nu krijg ik verbinding met het KPN netwerk. Heel erg bedankt voor je medewerking !!
Dat is altijd goed om te lezen Pierre55. Fijn dat je dit nog even hebt laten weten. Graag gedaan namens Tiury en veel belplezier op het Nederlandse netwerk 😉 Geef je een seintje als wij je nog ergens meer kunnen helpen?



Groetjes,

Angela

Reageer