Postcode: 6005SG
Telefoon: iPhone 4 (iOS 7.1.2.)
Aanbieder: KPN NL 16.1
We zijn vorige maand naar Tungelder (gemeente Weert) verhuisd.
Sindsdien is onze bereikbaarheid voor simpel bellen en SMS'en (zowel binnenshuis als in de tuin)
slecht (2 streepjes - soms) / zeer slecht (1 streepje - vaak) of totaal afwezig (geen service - veel te vaak.).
Krijg ook meer dan eens een berichtje "
qte...
welkom in Belgie
...unqte
terwijl we op dat moment toch echt in nederland zijn
Daarom 3 vragen:
Q1 - Is dit een gekend issue?
Q2 - Bestaan er plannen om de dekking te verbeteren en zo ja binnen welke termijn?
Q3 - Wat kunnen we er zelf aan doen om de bereikbaarheid te verbeteren?
Bladzijde 1 / 2
Hoi Levensnevel,
Welkom op het Simyo forum.
Wat onwijs vervelend dat de dekking in jouw woonomgeving zo slecht is. Ik heb zojuist contact opgenomen met onze netwerkspecialisten en de dekking in jouw woonomgeving is inderdaad niet optimaal. Voor de zekerheid heb ik je aansluiting een reset gegeven, zodat je opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Ik hoor graag van je of dit het bereik heeft verbeterd. Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik een netwerkklachtformulier opsturen!
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum.
Wat onwijs vervelend dat de dekking in jouw woonomgeving zo slecht is. Ik heb zojuist contact opgenomen met onze netwerkspecialisten en de dekking in jouw woonomgeving is inderdaad niet optimaal. Voor de zekerheid heb ik je aansluiting een reset gegeven, zodat je opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Ik hoor graag van je of dit het bereik heeft verbeterd. Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik een netwerkklachtformulier opsturen!
Groetjes,
Sean
Dank voor je antwoord & actie Sean.
iPhone uitgeschakeld, 15 minuutjes gewacht en vol verwachting ingeschakeld.
Effect: 0,0
Dus, omdat we hier voorlopig zullen blijven wonen (voorlopig als in D.V. minimaal de komende 25 jaar) wat vervolg vragen
Hebben jullie ook repeaters in het aanbod? Of leveren jullie, buiten de simkaarten, geen hardware?
Of kunnen jullie advies geven over mobieltjes met een meer gevoelige interne antenne?
iPhone uitgeschakeld, 15 minuutjes gewacht en vol verwachting ingeschakeld.
Effect: 0,0
Dus, omdat we hier voorlopig zullen blijven wonen (voorlopig als in D.V. minimaal de komende 25 jaar) wat vervolg vragen
Hebben jullie ook repeaters in het aanbod? Of leveren jullie, buiten de simkaarten, geen hardware?
Of kunnen jullie advies geven over mobieltjes met een meer gevoelige interne antenne?
Hoi levensnevel,
Wat vervelend dat het geen resultaat heeft gehad!
Simyo biedt geen hardware aan en inderdaad enkel simkaarten. Alhoewel we ook een telefoonshop hebben.
Verder moet ik eerlijk zeggen dat ik niet veel verstand heb van repeaters, behalve dat ze bestand en erg handig kunnen zijn! Ik raad je hierover contact op te nemen met een winkel die ze in de verkoop heeft.
Als het bereik dusdanig slecht blijft dat het niet te doen is, dan kunnen wij ervoor zorgen dat je vervroegd kunt overstappen naar een andere provider die op die locatie wel genoeg bereik heeft. Dat zullen we natuurlijk doen met pijn in ons hart, maar soms de beste service is niet altijd hetgeen wat Simyo het best uitkomt. Wij doen het voor onze klanten.
Laat je het weten?
Groetjes,
Ilias
Wat vervelend dat het geen resultaat heeft gehad!
Simyo biedt geen hardware aan en inderdaad enkel simkaarten. Alhoewel we ook een telefoonshop hebben.
Verder moet ik eerlijk zeggen dat ik niet veel verstand heb van repeaters, behalve dat ze bestand en erg handig kunnen zijn! Ik raad je hierover contact op te nemen met een winkel die ze in de verkoop heeft.
Als het bereik dusdanig slecht blijft dat het niet te doen is, dan kunnen wij ervoor zorgen dat je vervroegd kunt overstappen naar een andere provider die op die locatie wel genoeg bereik heeft. Dat zullen we natuurlijk doen met pijn in ons hart, maar soms de beste service is niet altijd hetgeen wat Simyo het best uitkomt. Wij doen het voor onze klanten.
Laat je het weten?
Groetjes,
Ilias
Dank je voor je eerlijke antwoord Ilias,
Dagje na de reset moeten we bekennen dat het bereik marginaal beter is.
Zien nu af en toe zelf 3 streepjes op de display verschijnen.
Helaas zien we de 'geen service' melding nog regelmatig op de display verschijnen.
We kijken het nog een weekje aan en bezien dan hoe we verder gaan.
Dagje na de reset moeten we bekennen dat het bereik marginaal beter is.
Zien nu af en toe zelf 3 streepjes op de display verschijnen.
Helaas zien we de 'geen service' melding nog regelmatig op de display verschijnen.
We kijken het nog een weekje aan en bezien dan hoe we verder gaan.
Ik zou in deze situatie een goedkope prepaid sim van tmobile en vodafone kopen.
Dan kan je gaan testen of, en zo ja welk, netwerk wel voldoende bereik heeft
op jouw locatie, En dan besluiten over een overstap.
Om te voorkomen dat je op een Belgisch netwerk terecht komt zou ik roaming
uitzetten.
Dan kan je gaan testen of, en zo ja welk, netwerk wel voldoende bereik heeft
op jouw locatie, En dan besluiten over een overstap.
Om te voorkomen dat je op een Belgisch netwerk terecht komt zou ik roaming
uitzetten.
Thanks Wim,
- Een prepaid SIM card om te testen is zeker het overwegen waard.
- Roaming staat inderdaad uit.
Nu we het over prepaid hebben even een ander, voor ons, onverklaarbaar fenomeen.
Vrouwlief heeft een vrijwel identieke slimme telefoon (alleen serienummer en aantal/soort apps zal afwijken) met een prepaid SIM (ooit Hi, nu dus KPN) Ze maakt dus gebruik van krek hetzelfde KPN netwerk.
Zij is het 'geen service' fenomeen in de tijd dat we hier wonen nog niet tegen gekomen.
Wat zou daar aan ten grondslag kunnen liggen??
- Een prepaid SIM card om te testen is zeker het overwegen waard.
- Roaming staat inderdaad uit.
Nu we het over prepaid hebben even een ander, voor ons, onverklaarbaar fenomeen.
Vrouwlief heeft een vrijwel identieke slimme telefoon (alleen serienummer en aantal/soort apps zal afwijken) met een prepaid SIM (ooit Hi, nu dus KPN) Ze maakt dus gebruik van krek hetzelfde KPN netwerk.
Zij is het 'geen service' fenomeen in de tijd dat we hier wonen nog niet tegen gekomen.
Wat zou daar aan ten grondslag kunnen liggen??
Je hebt eigenlijk met 3 factoren te doen. Netwerk, antenne telefoon en sim. Als het netwerk hetzelfde is kun je via een kruistest meer te weten komen. Dit zeggende, al heb je dezelfde type en merk telefoon kan er toch verschil zijn. Een extra test kan zijn beide telefoons op 2g.
Als ik me goed herinner stond de iPhone 4 er om bekend dat het ontwerp van de antenne nogal te wensen over liet. De GSM ontvangst van het ene toestel kon aanmerkelijk slechter zijn dan dat van een andere. Ook als je de iPhone op de verkeerde manier vastpakte kon dat de ontvangst beïnvloeden. Als de signaalgevoeligheid van een van jullie iPhones aanzienlijk slechter is dan dat van de andere lijkt het mij tijd om een bezoekje aan een Apple Store of -dealer te brengen. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het KPN netwerk er iets mee te maken heeft.
Zoals bij elke nieuwe iPhone was/is er weer een nieuwe 'gate' bij of net na de lancering. Bij de iPhone 4 was dit inderdaad 'antennagate'.
Hoi Levensnevel,
Wat vervelend dat het probleem nog niet opgelost is! Ik wil je vooral aanraden om een kruistest uit te voeren, inderdaad. Dit houdt in dat je je simkaart in een andere telefoon plaatst. en een andere simkaart in jouw telefoon plaatst. Op die manier kun je peilen of het een toestel-issue of een simkaart-issue is. Vanaf dat punt kunnen we dan gerichter naar een oplossing zoeken!
Hou je me op de hoogte?
@ Wimj12, Friesian, Scotsman en RicoK: Dank voor de hulp! :D
Groetjes,
Jihane
Wat vervelend dat het probleem nog niet opgelost is! Ik wil je vooral aanraden om een kruistest uit te voeren, inderdaad. Dit houdt in dat je je simkaart in een andere telefoon plaatst. en een andere simkaart in jouw telefoon plaatst. Op die manier kun je peilen of het een toestel-issue of een simkaart-issue is. Vanaf dat punt kunnen we dan gerichter naar een oplossing zoeken!
Hou je me op de hoogte?
@ Wimj12, Friesian, Scotsman en RicoK: Dank voor de hulp! :D
Groetjes,
Jihane
HI Jihane,
helaas geen andere toestellen in huis welke met een micro SIM kaartje overweg kunnen.
Dat getikt hebbende.
1) We zijn indertijd van een Nokia E72 naar een iPhone4 overgestapt en hebben toen zelf het SIMkaartje naar formaat micro SIM 'verknipt'. Zou het zo kunnen zijn dat een 'origineel' micro SIM kaartje de miracle cure zal blijken?
2) Nagevraagd bij de buren: slechte ontvangst blijkt in ons buurtje, zeker binnenshuis, een 'known issue' te zijn.
Een issue waar, tot op heden, geen van de providers een kant en klare oplossing voor heeft gevonden.
JIhane, is het mogelijk om mij van een nieuw microSIM kaartje te voorzien?
Hopelijk brengt dat soelaas.
Anders stappen we waarschijnlijk het 'repeater traject' in.
helaas geen andere toestellen in huis welke met een micro SIM kaartje overweg kunnen.
Dat getikt hebbende.
1) We zijn indertijd van een Nokia E72 naar een iPhone4 overgestapt en hebben toen zelf het SIMkaartje naar formaat micro SIM 'verknipt'. Zou het zo kunnen zijn dat een 'origineel' micro SIM kaartje de miracle cure zal blijken?
2) Nagevraagd bij de buren: slechte ontvangst blijkt in ons buurtje, zeker binnenshuis, een 'known issue' te zijn.
Een issue waar, tot op heden, geen van de providers een kant en klare oplossing voor heeft gevonden.
JIhane, is het mogelijk om mij van een nieuw microSIM kaartje te voorzien?
Hopelijk brengt dat soelaas.
Anders stappen we waarschijnlijk het 'repeater traject' in.
Knippen van een simkaart wordt afgeraden. Een nieuwe sim lijkt een goede poging.
Thanks Wim,
We gaan het meemaken.
Inmiddels via de aangeven weg een nieuw SIM kaartje aangevraagd.
We gaan het meemaken.
Inmiddels via de aangeven weg een nieuw SIM kaartje aangevraagd.
Hoi Levensnevel,
Natuurlijk zou ik jou een nieuwe simkaart willen toesturen! Ik zie echter inderdaad dat jij dit zelf al voor elkaar hebt gekregen. Laat je het mij weten wanneer de simkaart binnen is? Ik ben benieuwd of het de oplossing bleek te zijn!
@ Wimj12: Dank voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Natuurlijk zou ik jou een nieuwe simkaart willen toesturen! Ik zie echter inderdaad dat jij dit zelf al voor elkaar hebt gekregen. Laat je het mij weten wanneer de simkaart binnen is? Ik ben benieuwd of het de oplossing bleek te zijn!
@ Wimj12: Dank voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Levering van nieuwe SIM kaart super snel. 27e aangevraagd en de 28e in de bus.
Top dus!
Ontvangst met de nieuwe SIM kaart thuis beter, nu:
goed (3 streepjes - soms); redelijk (2 streepjes - regelmatig); matig (1 streepje - soms) of totaal afwezig (geen service - af en toe).
De miracle cure is het vooralsnog dus niet, maar we zijn tevreden met de verbetering.
Allen: dank voor het meedenken en de tips & tricks.
Benieuwd of deze verbetering de komende tijd stand zal houden.
Top dus!
Ontvangst met de nieuwe SIM kaart thuis beter, nu:
goed (3 streepjes - soms); redelijk (2 streepjes - regelmatig); matig (1 streepje - soms) of totaal afwezig (geen service - af en toe).
De miracle cure is het vooralsnog dus niet, maar we zijn tevreden met de verbetering.
Allen: dank voor het meedenken en de tips & tricks.
Benieuwd of deze verbetering de komende tijd stand zal houden.
Hi Levensnevel,
Wat ontzettend fijn om te horen dat het bereik verbeterd is! Ik hoop echt dat het zo blijft, en anders kun je gewoon aan de bel trekken. :)
Groetjes,
Jihane
Wat ontzettend fijn om te horen dat het bereik verbeterd is! Ik hoop echt dat het zo blijft, en anders kun je gewoon aan de bel trekken. :)
Groetjes,
Jihane
verbetering gaf uiteindelijk toch te veel ergernissen.
In overleg met de GSM Repeater Shop hebben we een passende oplossing gevonden:
de GSM Repeater RF G10C-F van RosenFelt + een UG-RF-OYLA-9 Yagi Logarithm Richtantenne
Spulletjes kwamen gisteren binnen.
Vandaag middels een proefopstelling uitgeprobeerd.
Wat een verbetering.
Nog ff wat montage materiaal halen (muurbeugels en een metalen buis voor de buiten antenne)
En dan is het leed geleden.
Voor de techneuten onder ons: ik heb bij m'n iPhone 4 de signaalsterkte indicatie middels streepjes vervangen door cijfers.
Bij '40' sta je zowat onder de zendmast; '80' is goed; vanaf '100' wordt de ontvangst minder en daarna gaat het van kwaad, via '110'- '120' - '130' tot erger: '140' en 'no service'
We zaten in de oude situatie in de beste gevallen zo rond de '100' - '105'.
In de testopstelling, zonder finetuning, zitten we vlak bij de binnen-antenne op '74'.
In overleg met de GSM Repeater Shop hebben we een passende oplossing gevonden:
de GSM Repeater RF G10C-F van RosenFelt + een UG-RF-OYLA-9 Yagi Logarithm Richtantenne
Spulletjes kwamen gisteren binnen.
Vandaag middels een proefopstelling uitgeprobeerd.
Wat een verbetering.
Nog ff wat montage materiaal halen (muurbeugels en een metalen buis voor de buiten antenne)
En dan is het leed geleden.
Voor de techneuten onder ons: ik heb bij m'n iPhone 4 de signaalsterkte indicatie middels streepjes vervangen door cijfers.
Bij '40' sta je zowat onder de zendmast; '80' is goed; vanaf '100' wordt de ontvangst minder en daarna gaat het van kwaad, via '110'- '120' - '130' tot erger: '140' en 'no service'
We zaten in de oude situatie in de beste gevallen zo rond de '100' - '105'.
In de testopstelling, zonder finetuning, zitten we vlak bij de binnen-antenne op '74'.
Hoi Levensnevel,
Heel prettig dat het opgelost is! 😃 Dankjewel voor je terugkoppeling! Op deze manier hebben andere mensen er wellicht ook baat bij. Super!
Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Jihane
Heel prettig dat het opgelost is! 😃 Dankjewel voor je terugkoppeling! Op deze manier hebben andere mensen er wellicht ook baat bij. Super!
Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Jihane
Daar zijn we weer.
Vandaag dwarrelde er een brief van het agentschap Telecom op onze deurmat.
De inhoud kan je wel raden Demonteren of anders inbeslagname en een boete van max 2.000 euri.
We zijn dus weer terug bij af met onze iPhones 5S.
Af als in binnenshuis 'geen service' of max 1 streepje bij zowel het KPN Netwerk (onze prive GSM's als
T-Mobile (m'n zakelijke GSM)
Iemand nog suggesties om weer een fatsoenlijke ontvangst te krijgen?
Want dit werkt niet 😞
Vandaag dwarrelde er een brief van het agentschap Telecom op onze deurmat.
De inhoud kan je wel raden Demonteren of anders inbeslagname en een boete van max 2.000 euri.
We zijn dus weer terug bij af met onze iPhones 5S.
Af als in binnenshuis 'geen service' of max 1 streepje bij zowel het KPN Netwerk (onze prive GSM's als
T-Mobile (m'n zakelijke GSM)
Iemand nog suggesties om weer een fatsoenlijke ontvangst te krijgen?
Want dit werkt niet 😞
In het begin lees ik iets over een netwerk klacht formulier, hier is verder niet meer op terug gekomen!?
Neem aan dat je de buitenlandse netwerken hebt geprobeerd, weet niet exact je woonplaats.
Wel raar dat de gsm versterker gewoon te koop is maar uiteindelijk niet toegestaan is, heeft de verkoper jou daar niet over geïnformeerd.
Was een behoorlijke investering denk ik.
Neem aan dat je de buitenlandse netwerken hebt geprobeerd, weet niet exact je woonplaats.
Wel raar dat de gsm versterker gewoon te koop is maar uiteindelijk niet toegestaan is, heeft de verkoper jou daar niet over geïnformeerd.
Was een behoorlijke investering denk ik.
Hi levensnevel,
Dat is een tijd geleden! Wauw, zo'n brief is even schrikken 😞 Gaat dit om de GSM Repeater die je destijds hebt aangeschaft? Mag je deze officieel niet gebruiken? Als ik de eerdere berichten in dit topic lees zijn er al meerdere dingen geprobeerd om het netwerkprobleem op te lossen. Vreemd dat er na al deze tijd nog steeds niet aan gedaan is. Heeft de rest van de buurt hier ook last van? Ik heb je zojuist een netwerkklachtenformulier via de mail gestuurd. Zou je die zo compleet mogelijk kunnen invullen en terug kunnen mailen? Dan zal ik de klacht doorzetten naar onze netwerkspecialisten :)
Groetjes,
Niels
Dat is een tijd geleden! Wauw, zo'n brief is even schrikken 😞 Gaat dit om de GSM Repeater die je destijds hebt aangeschaft? Mag je deze officieel niet gebruiken? Als ik de eerdere berichten in dit topic lees zijn er al meerdere dingen geprobeerd om het netwerkprobleem op te lossen. Vreemd dat er na al deze tijd nog steeds niet aan gedaan is. Heeft de rest van de buurt hier ook last van? Ik heb je zojuist een netwerkklachtenformulier via de mail gestuurd. Zou je die zo compleet mogelijk kunnen invullen en terug kunnen mailen? Dan zal ik de klacht doorzetten naar onze netwerkspecialisten :)
Groetjes,
Niels
Ik snap ergens het agentschap Telecom wel. Zo'n GSM versterkers zendt op frequenties, waarop alleen houders van een vergunning op mogen zenden. KPN, Vodafone, T-Mobile of Tele2 en niet jij.
De technieken, die zou kunnen helpen in deze soort situaties, is vowifi (voice over wifi).
Volgens een google zoektocht zou KPN dit in de loop van 2017 (linkje, linkje) uitrollen. Inmiddels is dat echter veranderd naar "Onbekend/Niet beschikbaar/We zijn er nog druk mee bezig."
Als ik even kritiek mag zijn; Sommige andere providers bieden even VoWIFi aan en 2017 is al eventjes voorbij. Met de huidige isolatiewensen en soort bouw leuk het mij niet onhandig als KPN en vriendjes daar toch snel en goed naar gaan kijken! VoLTE mis ik overigens ook nog bij Simyo, maar KPN is daar in ieder geval mee begonnen!
De technieken, die zou kunnen helpen in deze soort situaties, is vowifi (voice over wifi).
Volgens een google zoektocht zou KPN dit in de loop van 2017 (linkje, linkje) uitrollen. Inmiddels is dat echter veranderd naar "Onbekend/Niet beschikbaar/We zijn er nog druk mee bezig."
Als ik even kritiek mag zijn; Sommige andere providers bieden even VoWIFi aan en 2017 is al eventjes voorbij. Met de huidige isolatiewensen en soort bouw leuk het mij niet onhandig als KPN en vriendjes daar toch snel en goed naar gaan kijken! VoLTE mis ik overigens ook nog bij Simyo, maar KPN is daar in ieder geval mee begonnen!
Jammer dat voice over wifi bij KPN/Simyo nog op zich laat wachten. Wat is de reden voor de vertraging? De techniek bestaat al een tijdje dus het wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden zou je zeggen. Mijn provider hier (Three) biedt dit al sinds vorig jaar aan ("Three InTouch Wi-Fi Calling") en dit is een uitkomst voor mensen zoals wij die in oudere huizen wonen met dikke zandstenen muren waar het mobiele bereik slecht is.
@ Niels -
het is een gekend probleem in ons kerkdorp, Altweerterheide & Swartbroek (allemaal gemeente Weert) .
Is in juli 2016 o.a. door de ;leverancier van de Repeater uitvoerig naar gekeken. En daar is sindsdien geen verbetering in gekomen en die is ook niet te verwachten op korte / middellange termijn
Heeft iets te maken met wonen in een natuurgebied en daarom het door de overheid ingestelde verbod op het plaatsen van extra zendmasten door de hh telecom providers.
Krachtigere zenders in de huidige masten plaatsen zou een oplossing zijn.
Maar daar willen de KPN's, T-Mobile's en Ziggo's van deze wereld niet aan gezien het, relatief gezien, gering aantal huizen en bewoners per vierkante kilometer.
Het is zoals het is en daar verander je als consument helaas niets aan.
@ Groentjuh
Onze GSM repeater veroorzaakte geen enkele overlast. We zijn een kleine hechte gemeenschap en het onderlinge kontakt is goed.
Uit de uitleg welke ik vandaag de Repeaterboer kreeg begrijp ik dat er eind 2017 een controleronde van het Agentschap Telecom geweest waarbij alle leveranciers van GSM repeaters gescreend zijn.En de leveranciers zijn wettelijk verplicht om de adresgegevens van de kopers van GSM repeaters door te geven wanneer hier om gevraagd wordt (Het Agentschap Telecom is tenslotte een overheids orgaan)
Naar aanleiding van deze screening hebben duizenden repeater bezitters een brief gehad.
Ben dus niet de enige die nu met een nutteloze repeater zit.met
Maar goed, we hebben 'whatsapp' & 'skype' en een vaste telefoonlijn voor wanneer het internet 'plat ligt' dus we overleven het wel. Maar echt practisch is het zo niet..
het is een gekend probleem in ons kerkdorp, Altweerterheide & Swartbroek (allemaal gemeente Weert) .
Is in juli 2016 o.a. door de ;leverancier van de Repeater uitvoerig naar gekeken. En daar is sindsdien geen verbetering in gekomen en die is ook niet te verwachten op korte / middellange termijn
Heeft iets te maken met wonen in een natuurgebied en daarom het door de overheid ingestelde verbod op het plaatsen van extra zendmasten door de hh telecom providers.
Krachtigere zenders in de huidige masten plaatsen zou een oplossing zijn.
Maar daar willen de KPN's, T-Mobile's en Ziggo's van deze wereld niet aan gezien het, relatief gezien, gering aantal huizen en bewoners per vierkante kilometer.
Het is zoals het is en daar verander je als consument helaas niets aan.
@ Groentjuh
Onze GSM repeater veroorzaakte geen enkele overlast. We zijn een kleine hechte gemeenschap en het onderlinge kontakt is goed.
Uit de uitleg welke ik vandaag de Repeaterboer kreeg begrijp ik dat er eind 2017 een controleronde van het Agentschap Telecom geweest waarbij alle leveranciers van GSM repeaters gescreend zijn.En de leveranciers zijn wettelijk verplicht om de adresgegevens van de kopers van GSM repeaters door te geven wanneer hier om gevraagd wordt (Het Agentschap Telecom is tenslotte een overheids orgaan)
Naar aanleiding van deze screening hebben duizenden repeater bezitters een brief gehad.
Ben dus niet de enige die nu met een nutteloze repeater zit.met
Maar goed, we hebben 'whatsapp' & 'skype' en een vaste telefoonlijn voor wanneer het internet 'plat ligt' dus we overleven het wel. Maar echt practisch is het zo niet..
Ik bedoel ook niet dat de repeater slecht is of stoort; Ik zeg dat de repeater hoogst waarschijnlijk wetgeving overtreedt, waar het Agentschap Telecom toezicht op houdt. Puur daarop wordt gelet en niet naar de achterliggende reden waarom iemand zo'n repeater heeft gekocht en gebruikt.
Ik hoop voor jou en andere, dat technieken zoals bijvoorbeeld vowifi snel ook naar andere providers komen! Dan kunt je namelijk legaal wifi routers (met internet) als zendmastvervangers gebruiken en dat is dan wel legaal.
Ik hoop voor jou en andere, dat technieken zoals bijvoorbeeld vowifi snel ook naar andere providers komen! Dan kunt je namelijk legaal wifi routers (met internet) als zendmastvervangers gebruiken en dat is dan wel legaal.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.