Skip to main content
Hoe is het mogelijk dat mijn telefoon iemand terug belt terwijl we het beide niet weten, dat gesprek heeft me 156 minuten gekost wie betaald zo iets ik of simyo
Hoi yntzeveenstra,



Welkom op het Simyo forum! :D



Ik vind het heel vervelend voor je dat je onbewust een lang gesprek hebt gehad. Ik heb je aansluiting erbij gepakt. Ik zie dat dit gesprek door het netwerk is geregistreerd op 5-11-2016 om 16.16 uur. Er is dus echt gebeld met deze simkaart. Dit is dan ook in de telefoon waarin de simkaart zat, terug te zien. Zie je het gesprek ook in je telefoon onder oproepen staan? Ik zie dat het een gesprek naar een nummer is geweest die je een dag eerder ook hebt gebeld.



Weet je waar je toestel zich op het moment van gesprek zich bevond? Zo kunnen we herleiden wat er gebeurt kan zijn. Dan kunnen je daarna verder helpen.



Ik hoor het graag van je.



Groetjes,

Samantha
Hallo Samantha



Ik had mijn telefoon op mijn tafel liggen dus absoluut niet in een jaszak of zoiets.

Ik zit momenteel in Duitsland en het nummer wat ie belt komt ook uit Duitsland namelijk een collega

Van mij,dat nummer heb ik sinds kort opgeslagen in mijn telefoon geheugen.

Gisteren wilde ik toevallig een foto maken en zag toen direct dat de telefoon direct belde naar

Hetzelfde nummer drukte toen meteen weg natuurlijk, maar belde daarna meteen weer.

Weer naar hetzelfde nummer.

Ik wil absoluut wel de kosten betalen maar heb wat angst als het weer gebeurd en dat ik dan wil langer bel.

ik hoop je zo genoeg informatie heb gegeven,Dank je wel voor je tijd die je hier aanbesteed.



Groeten Yntze
Hoi yntzeveenstra,



Bedankt voor de uitgebreide omschrijving. Ik snap dat je bang bent dat dit nog een keer gebeurt. Hier hoef je niet bang voor te zijn. Je telefoon kan niet bellen zolang jij hier niet voor op een knop drukt. Mocht je hier toch twijfels over hebben, kun je het beste je telefoon even na laten kijken door de leverancier.



Je geeft aan dat je eerst je collega per ongeluk belde toen je een foto wilde maken. Vervolgens heb je het nummer weggedrukt. Daarna is je collega meteen weer gebeld. Heb je gezien dat dit gebeurde, of zie je dat terug in je telefoon? Kijk hier nog eens goed naar. Ik zie namelijk dat er maar één gesprek met je collega heeft plaatsgevonden. Zou het ook mogelijk kunnen zijn dat er iets misging bij het wegdrukken van de telefoon?



Hou je me op de hoogte?



Groetjes,

Samantha
Hallo Samantha



Ik zag het gebeuren had de telefoon in de hand om een foto te maken.

Ik heb op dat moment niets aangeraakt bij de eerste telefoon gesprek.

Toen ik zag dat de telefoon ging bellen drukte ik het weg en zonder wat te doen belde de

Telefoon meteen weer.

Het eerste gesprek was om 11:49 uur en duurde nul seconden het tweede gesprek

was om 11:50 uur en duurde ook nul seconden,dit staat geregistreerd in mijn

Telefoon gegevens.



Hoop dat je hier genoeg aan hebt en anders hoor ik het wel van je.



Groeten Yntze
Hoi yntzeveenstra,



Dit maakt het al een stuk duidelijker, bedankt voor je uitleg. Je hebt beide gesprekken goed weggedrukt, deze zijn ook niet geregistreerd.



Het gesprek waar het om gaat, heeft plaatsgevonden op 5-11-2016 om 16.16 uur. Het gesprek heeft dus ruim 4 uur later plaatsgevonden dan dit voorval. Kun je dit gesprek terugvinden in je telefoon? En kun je je herinneren waar je telefoon op dat moment was?



Ik hoor het graag van je.



Groetjes,

Samantha

Reageer