Skip to main content
Goedenavond,





Ik ben vandaag (5-9-2016) overgestapt naar een nieuwe provider (Ziggo) met nummerbehoud.

Het overzetten is allemaal prima verlopen, alleen blijft mijn simkaart van Simyo op actief staan in "Mijn Simyo"en onder "Mijn kosten tot nu toe in september" staat nog een volledige maandbundel van 13 euro

Ook blijf ik gewoon bereik houden in het netwerk met deze simkaart, wat raar is als het nummer is overgezet is naar de nieuwe provider.

Hoop spoedig van jullie te mogen horen en alvast bedankt voor jullie hulp.
Hoi hmderks,



Welkom op 't Simyo Forum en eigenlijk ook meteen een vaarwel 😞! Enorm jammer om je te zien vertrekken.



Wat betreft het actief zijn van de simkaart, hierover hoef je je geen zorgen te maken. De simkaart staat nog actief in ons systeem, omdat de simkaart met vertraging wordt verwijderd uit ons systeem. Dit heeft verder geen gevolgen voor nummerbehoud. Je kunt gewoon gebruik maken van je aansluiting bij Ziggo met het te behouden nummer.



Zodra wij de opzegging volledig hebben verwerkt, wat vandaag zal zijn, verwacht ik ook dat de abonnementskosten worden gecorrigeerd. Wij zullen je natuurlijk niet belasten met kosten voor een hele maand, terwijl je al op de 5e van september weg bent.



Zie je aan het eind van de maand toch iets geks met de factuur, laat het dan weten! Dan corrigeren wij het voor je.



We hopen je snel weer te mogen omarmen bij Simyo! We gaan je missen.



Groetjes,

Ilias

Reageer