Hallo,
Op 5 januari j.l. ben ik met nummerbehoud overgestapt van Simyo naar Hollandsnieuwe, maar in Mijn Simyo staat onder "Simkaartstatus" nog "Actief" en onder "Mijn kosten tot nu toe in januari" staat nog een volledige maandbundel van 18 euro.
Is mijn (via Hollandsnieuwe automatisch aangevraagde) opzegging per 5 januari in orde in jullie systemen verwerkt?
Alvast bedankt voor de hulp!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Peter,
Wat vreemd dat je aansluiting nog actief staat terwijl je bent overgestapt naar een andere provider met nummerbehoud. Je abonnement zou inderdaad opgezegd moeten zijn. Ik zal ervoor zorgen dat dit alsnog gebeurt en natuurlijk dat je niks teveel gaat betalen! Ik zorg ervoor dat mijn collega die dit oppakt binnen een week contact met je opneemt per e-mail, is dat goed?
Groetjes, Caspar
Wat vreemd dat je aansluiting nog actief staat terwijl je bent overgestapt naar een andere provider met nummerbehoud. Je abonnement zou inderdaad opgezegd moeten zijn. Ik zal ervoor zorgen dat dit alsnog gebeurt en natuurlijk dat je niks teveel gaat betalen! Ik zorg ervoor dat mijn collega die dit oppakt binnen een week contact met je opneemt per e-mail, is dat goed?
Groetjes, Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.