.

Beantwoord

Hoe kan ik zien welke nummers mij gebeld hebben?

  • 29 August 2013
  • 3 reacties
  • 9860 Bekeken

Hallo,

Vandaag ben ik gebeld door een nummer en ik wil weten welk nummer dit was. Ik weet nog wel het tijdstip maar om de een of andere reden is het nummer niet opgeslagen in mijn telefoon. Op MijnSimyo heb ik wel kunnen vinden welke nummers ik allemaal gebeld heb, maar kan ik helaas niet vinden welke nummers mij gebeld hebben. Heeft iemand nog tips om te achterhalen wie mij gebeld heeft. Ik heb wel een gesprek met deze persoon gehad, maar heb alleen een achternaam en verder geen gegevens. Gebruik maken van de telefoongids heeft dus ook geen zin.

Groetjes
icon

Beste antwoord door MartijnR 29 August 2013, 12:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi domdrid,

Helaas kan je bij Mijn Simyo alleen het uitgaande verkeer inzien. Als het niet in je telefoon terug te vinden is dan ben ik bang dat je het nummer niet meer kan achterhalen. Tenminste niet op deze 2 manieren.

p.s. het is raar dat dit nummer niet in je telefoon staat. Weet je dit heel zeker?

mvg,
Martijn
Helaas. Dan maar hopen dat die persoon nog een keer belt vandaag.
Mijn telefoon heeft wel vaker wat kuren, misschien dat het daardoor komt dat het nummer niet in het logbestand staat.
Badge +6
Helaas. Dan maar hopen dat die persoon nog een keer belt vandaag.
Mijn telefoon heeft wel vaker wat kuren, misschien dat het daardoor komt dat het nummer niet in het logbestand staat.


Hoi domdrid,

Welkom op het forum! :)

Het klopt inderdaad wat Martijn® aangeeft (Martijn® bedankt hiervoor ;)).

Hopelijk heeft deze persoon je inmiddels nog een keer gebeld? 🙂

Reageer