Skip to main content
ik kom heel erg vaak over mijn bundel heen waardoor ik veel moet bijbetalen. is er een functie dat als mijn belminuten op zijn van simyo dat ik dan niet meer kan bellen? ik weet namelijk nooit precies wanneer mijn belmenuten op zijn. 



dit vind ik erg vervelend en ik ga ernstig over mijn bundel heen. 
Hoi fleurkeijzer, welkom op het forum van Simyo! :)



Helaas is er geen mogelijkheid om een plafond of iets dergelijks in te stellen. Maar heb je de Mijn Simyo app al geïnstalleerd op je telefoon? Daarmee kan je zelf in de gaten houden hoeveel belminuten je nog over hebt voor de maand.



En misschien is het een idee om te overwegen je Simyo 100 één stapje te verhogen naar de Simyo 200? Dan betaal je €2 meer per maand, maar heb je dubbel zoveel belminuten/smsjes 🙂


En misschien is het een idee om te overwegen je Simyo 100 één stapje te verhogen naar de Simyo 200? Dan betaal je €2 meer per maand, maar heb je dubbel zoveel belminuten/smsjes :)





Op de site staat 100 min/sms € 4,-

200 min/sms € 5,- 

Waar komt die 2 Euro vandaan?



En idd een stapje hoger is misschien de moeite waard om te overwegen.



@ fleurkeijzer



Speelt dit alleen vooral bij bellen, minder dan sms?



Groet,

Friesian
Friesian: Het oude tarief was 3 euro per maand voor Simyo 100. Simyo 200 kost 5 euro, dus dat is 2 euro verschil.
Hoi Groentjuh,



Bedankt voor de toelichting, dat klopt inderdaad. Fleurkeijzer betaalt nog het oude tarief van de 100 belminuten van € 3,-.



@fleurkeijzer, Je hebt in april toch wel wat meer gebeld dan normaal. Een verhoging van de 100 belminuten naar 200 belminuten zou voor jou wel gunstig kunnen zijn.



Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 🙂

Reageer