Skip to main content

.

Hallo,

Ik woon tijdelijk in Engeland voor mijn studie en heb hier een ander abonnement.

Graag wil ik mijn maandelijkse abonnement opzeggen bij Simyo en dit overzetten naar een prepaid Simyo kaart. 

Ik zie namelijk alleen de opties '’Ja, ik wil mijn nummer en abonnement opzeggen'’ of '’Nee, ik wil mijn nummer meenemen naar een andere provider'’

Ook ben ik vergeten mijn abonnement op tijd stop te zetten, heb nog niks verbruikt de hele maand, hier is zeker niks meer aan te doen?

 

Bij voorbaat dank!

Dylan

Die vraag probeert je dat waarschuwen dat als je je abonnement opzegt, je jouw nummer kwijt bent. Nummerbehoud regel je vanaf je nieuwe aansluiting.

Hoe je precies kunt overstappen van Simyo sim-only naar Simyo prepaid kun je hier lezen.

Is dit allemaal duidelijk zo?


Dankje voor je snelle reactie!

 


Hoi Dylan, 

Welkom op ons forum!

Groentjuh heeft je zo te zien al het juiste antwoord gegeven (thanks Groentjuh!) :innocent:

Heb je toch nog vragen hierover? Let us know :sunglasses:

Groetjes, 
Bas


Reageer