Skip to main content
Besten,



Leuk dat er gemeld wordt dat je de nummerbehoud nogmaals kan aanvragen..

alleen heb ik nergens die optie, ik druk op de blauwe balk waarin gezegd wordt dat mijn aanvraag is afgekeurd.

maar de enige optie die ik daarna heb ik terug naar mijn simyo..



door geklooi van vodafone ben ik nu al weken bezig om het goed te krijgen en dan ben ik er bijna, wil die ellendige website niet meewerken 😞
Hoi furian,



Welkom op het forum.



Jammer om te vernemen dat je niet eruit kwam met onze website.



Je aanvraag nummerbehoud is door je oude provider Tele2 afgewezen omdat al een aanvraag in behandeling is. Dit zou betekenen dat Vodafone ook een verzoek heeft ingediend om je nummer over te nemen.

Een nieuw verzoek is mogelijk nadat de eerste aanvraag is geannuleerd. Dit kan alleen gedaan worden door de provider die het heeft ingediend. Zodra dit door Vodafone voor je is rechtgezet is het voor jou en voor ons weer mogelijk om Tele2 te verzoeken het nummer zo snel mogelijk vrij te geven.



Je kan contact met ons opnemen zodra dit met Vodafone afgehandeld is. Houd je ons op de hoogte?
Hoi furian,



Welkom op het forum.



Jammer om te vernemen dat je niet eruit kwam met onze website.



Je aanvraag nummerbehoud is door je oude provider Tele2 afgewezen omdat al een aanvraag in behandeling is. Dit zou betekenen dat Vodafone ook een verzoek heeft ingediend om je nummer over te nemen.

Een nieuw verzoek is mogelijk nadat de eerste aanvraag is geannuleerd. Dit kan alleen gedaan worden door de provider die het heeft ingediend. Zodra dit door Vodafone voor je is rechtgezet is het voor jou en voor ons weer mogelijk om Tele2 te verzoeken het nummer zo snel mogelijk vrij te geven.



Je kan contact met ons opnemen zodra dit met Vodafone afgehandeld is. Houd je ons op de hoogte?






Beste,



Ik heb contact gehad met vodafone (10x minimaal,ellende) en de overname zou geannuleerd zijn. (4 weken na annuleren contract... handig)



Pas toen ik van vodafone te horen kreeg (gisteren) dat het nu goed geregeld zou moeten zijn heb ik geprobeerd om mijn nummer weer opnieuw te laten overnemen van Tele2. Ik heb vantevoren contact gehad met jullie klantenservice en die verwezen mij doodleuk door naar de website. Telefonisch geholpen worden zou niet mogelijk zijn geweest.

Vandaar dat ik het verhaal hier maar geplaatst heb.



Graag hoor ik van jullie hoe ik het nu zsm klaar kan hebben.
Hoi furian,



Jammer dat het zo stroef loopt. Als Vodafone het heeft geannuleerd, dan kunnen wij weer een nieuw verzoek indienen.



Normaal gesproken kun je via je Mijn Simyo pagina opnieuw een verzoek indienen. Natuurlijk helpen we je graag 🙂 Doordat het niet lukt op Mijn Simyo, ga ik doorgeven aan mijn collega’s van nummerbehoud dat ze een nieuw verzoek kunnen indienen. Via de e-mail ontvang je de status.



Hou je ons op de hoogte?
Spijtig genoeg moet ik vodafone blijkbaar eerst voor het gerecht trekken.. Ondanks alle telefoontjes en alle beloftes hebben ze zich nog steeds niet aan hun woord gehouden en komen ze nu met een onzin verhaal dat ik er aan vast zit en dat ik het maar moet accepteren, o ja maar er zit geen abbo meer aan gekoppeld dus ik moest maar naar een vodafone winkel gaan voor een simkaart, en als het dan mee zit zou ik over een x aantal weken! een ander kaartje krijgen zodat ik daar een nieuwe overname op zou kunnen regelen..



ik laat het daar niet bij zitten, ik heb op hun facebook een bericht geplaatst waarop ik reactie heb gekregen. Vervolgens een prive bericht gestuurd en ik heb het feedback formulier ingevuld.
Hoi furian,



Pff wat een gedoe zeg! Als we je kunnen helpen door een nieuwe aanvraag in te dienen horen we het graag.

Helaas kan ik vanuit Simyo niet veel anders voor je betekenen in deze situatie.



Wij willen je dolgraag als klant ontvangen inclusief je telefoonnummer. Alleen dan moet het nummer wel te verkrijgen zijn. Kun je ons laten weten als het nummer overgenomen kan worden?

Reageer