Skip to main content
Ik heb vorige maand twee mms berichten verstuurd, dit kost me extra geld. Kan ik mms ergens uitzetten zodat me dit niet nog een keer gebeurt?
Helaas is daar geen schakelaartje voor... Die hangt samen met het schakelaartje: Internet op je mobiel, maar die kan je niet uitzetten als je internet wil op je mobiel...
Hoi Catharina,



Helaas kun je MMS, zoals Groentjuh al zegt, niet apart uitzetten. Het hangt samen met 'internet op je mobiel'.

Ik zie in je verbruiksgegevens wel dat het hier gaat om e-mails die als MMS verstuurd zijn.



Dit kan omdat je mobiel misschien geen 3G heeft, of op het moment dat je wilde mailen je even geen 3G verbinding had.

Óf omdat het zo ingesteld staat op je mobiel.



Welke is bij jou van toepassing?



Groentjuh, dank je voor het meedenken! (Heb jij nog een andere optie, misschien?)
Andere optie: MMS-APN instellingen weghalen. Werkt ook heel goed om 3G uit te zetten, gewoon 3G APN profiel gehalen. Maar daar moet je toch het een en ander voor weten.
Andere optie: MMS-APN instellingen weghalen. Werkt ook heel goed om 3G uit te zetten, gewoon 3G APN profiel gehalen. Maar daar moet je toch het een en ander voor weten.



Groentjuh bedankt voor je tip 🙂.
Dank voor alle antwoorden!
Dank voor alle antwoorden!



Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer