Skip to main content
Hallo!



1. Een tip: ik zie geen categorie: Voicemail 🙂 lijkt me redelijk veelvoorkomend topic...



2. En dan mijn echte vraag: ik wil graag mijn voicemail uitzetten, maar wel een boodschap inspreken voor degenen die mij proberen te bereiken. Kan dat?
Hoi,



Antwoord op je vragen;



1. Ja hoor die is er, namelijk bellen & netwerk



2. Nee dat is helaas niet mogelijk. Hier kun je alles lezen over voicemail. Je zou er voor kunnen kiezen om je voicemail aan te laten, een bericht in te spreken waarin je mededeelt dat je ingesproken berichten niet afluistert. Nadeel is wel dat je dan een sms krijgt op het moment dat iemand toch inspreekt of net te laat is met het verbreken van de verbinding.
Hi Jeroen!



Welkom op het Simyo Forum! 🙂



Ik ben blij dat je je vraag hier komt stellen, want Ray heeft je eigenlijk alle antwoorden al gegeven 😃 Toch ga ik meedoen met het format:



1. Wat Ray zegt: het subforum Bellen & netwerk is allesomvattend wat bel- en netwerkzaken betreft. Alle voicemailgerelateerde dingen vallen hier ook onder 🙂 Geen zorgen, overal is een plekje voor.



2. Ook hierop heeft Ray het perfecte antwoord gegeven. Het berichtje dat je omschrijft dat je achter zou willen laten voor mensen die jou bellen, is een voicemailbericht. Je kunt geen voicemailbericht achterlaten zonder voicemail. Een alternatief is inderdaad dat je aan zou kunnen geven de berichten niet af te luisteren, maar er is geen optie die je alleen een berichtje laat inspreken zonder de optie dat mensen een berichtje kunnen achterlaten. Je kunt je voicemail volledig uitzetten door 12339 te bellen, en mocht je 'm daarna weer aan willen hebben, dan kun je 12331 bellen.



Laat je me weten of je hier iets aan hebt?



@ Ray, dankjewel voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane

Reageer